![]() |
|
|
|||
|
|||
Quote:
Mvg... |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik wil niet ambetant doen maar onder het woordje prof rijder versta ik betaald worden om te rijden en geen enkele andere activiteiten uitvoeren , zich volledig op deze sport af activiteit toeleggen . Bert is buiten piloot toch ook nog bedrijfsleider ? Misschien had er beter profesionele rijders gestaan Mvg
|
|||
|
|||
Quote:
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Alleen heeft Longin het geluk dat hij sponsors heeft die hem een zitje in een topwagen kunnen kopen. Het feit dat je in een Viper of Corvette rijdt, maakt je nog geen betere piloot, of geeft je niet meer rechten dan de minder kapitaalkrachtige amateur in zijn BMW of GTB-Porsche. Trouwens, het niveau van de piloten viel in deze 24 Uren zeer goed mee. In voorgaande edities hebben we al heel wat ergere dingen meegemaakt. Bert Longin vergeet bovendien dat zonder al die betalende amateurpiloten, waar hijzelf ook toe behoort, er geen Belcar of 24 Uren zouden zijn. Zoals Guy al zei, in een race zoals de 24 Uren van Zolder dient iedereen zich aan te passen. Enkele zelfverklaarde "professionele piloten" hebben het daar blijkbaar moeilijk mee. Niet de andere piloten, maar Bert Longin heeft een probleem. |
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Ik vind de gissingen en of kritiek op Bert een beetje erover.
Ik heb Bert de 24U in francorchamps zien rijden, en daar was hij een van de betere. Als we zien zijn wat zijn collega AK allemaal al heeft kapot gereden, waar deze zelf in de fout gaat valt het bij B. Longin nog heeeeeeeeel goe mee. Ik zelf heb nog gereden in de Touring-cup toen Bert ook nog niet lang bezig was, en heb ervaren dat deze mij altijd correct heeft behandeld en benaderd, en nu herken ik nog steeds diezelfde Bert. De tijden die Bert rijdt en constant rijdt mogen gerust vergeleken worden met die van veel proffesionele rijders. |
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Ok, genoeg Bertje in deze thread.................gaan we nu verder over die 190 andere coureurs?
![]() Filmpje van de nachtstint van Heylen gezien? ![]() ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. Last edited by Mark; 30-08-2005 at 23:23. |
|
||||
|
||||
Wat weerhoudt sommige (top)piloten de waarheid te vertellen ivm bepaalde incidenten, hebben zij het zo moelijk om de realiteit weer te geven ? Persoonlijk was ik betrokken bij het incident met de Corvette (eerste linkse), ik las dat de heer Heylen dacht dat hij een klapband had, maar achteraf bleek dat hij werd aangereden door een "tragere deelnemer" luidt zijn versie. De realiteit is dat de heer Heylen véél te snel kwam aangereden en bij het insturen rechtsachter uitbrak en mij aantikte met het gekende resultaat als gevolg (beeldmateriaal als bewijs). Vindt de heer Heylen 1' 43 zo traag in een 24 uren race en dan nog bij nacht ? Persoonlijk zijn wij na dit incident teruggevallen van de 13 de naar de 30 ste plaats, heeft iemand ons horen morren ?
|
|
||||
|
||||
Heylen heeft hier nog eens bewezen, net zoals hij dat in de Megane Cup doet, dat hij wel degelijk aan een stuur kan draaien en niet alleen dat van een éénzitter.
![]() |
|
||||
|
||||
mark man
waar vinden we dat filmpje? wil ik ook wel eens zien ..
|
||||
|
||||
Er werd in mijn ogen tijdens deze editie vrij sportief gereden.
Niet iedere piloot heeft dezelfde instelling tijdens zo'n race. Er zijn er altijd bij die nog late uitremacties ondernemen, terwijl dit uiteindelijk slechts enkele hondersten van seconden kan schelen. Als je meedoet aan de 24 uren weet je dit, en moet je gewoon alert zijn...
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Net de start bekeken. Dat was weer een mooie hoop i.P.v een opgelijnd veld.
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|