![]() |
|
|
||||
|
||||
Autosport experience day
Flitser ik kan er naast zitten maar bij mijn weten
heeft er op dat moment niemand direct verweten naar roekeloos gedrag, op het moment dat piloot en co-piloot zich terug in de pits bevonden was het eerst dat uit de mond kwam: ongelukkig toeval en dom ongeval! Ikzelf reed op het moment dat het ongeval gebeurde vlak achter de Wit-Gele Yaris van het Autosport.be Team Ik kwam uit de Bianchi en zo richting de Chicane toen daar plots een Marshall op de piste sprong met een gezwaaide gele Vlag. Zoals het hoorde maande mijn Co-piloot mij voor de zekerheid aan vaart de verminderen. Op het moment dat we aan de chicane kwamen verspreidde er zich plots een stofwolk over de chicane, met in de verte van de duisternis het gekende resultaat. Wat eerst niet duidelijk was dat de schade zo groot was! Bovendien denk k dat zijn snelheid zeker niet boven de 40-50 lag. Achteraf in de pits werd duidelijk dat het iets erger was da het deed blijken. Spijtig want Philippe en zijn companen hadden van de deze dag duidelijk werk gemaakt met een bijna fantastisch resultaat als gevolg, EEn dag om niet meer te vergeten en die alleen maar naar meer snakt!!! (met iets meer beperkingen vrees k volgende keer maar volledig terecht!) |
|
||||
|
||||
Re: Autosport experience day
Quote:
Enfin, case closed. Beperkingen zou ik er niet bepaald bij nemen bi de volgende editie, eerder bijkomende verplichtingen voor de "ééndagsvliegen". Indien er nu door iedereen roekeloos werd gereden dan zou je idd beperkingen kunnen opleggen volgende keer maar ik denk dat het een alleenstaand geval betreft (die kerel die uit zijn wagen is gehaald) maar je weet natuurlijk nooit op voorhand welk vlees je in de kuip hebt. Ik hoop dat Phillipe tot een goed besluit kan komen.
|
||||
|
||||
ik kan u zeggen hoe wij het doen als er iemand met onze wagen rijdt, flitser kan dat bevestigen denk ik: potje breken is potje betalen. en de piloot of mechaniekers moeten bij ongeval maar uitmaken of de man/vrouw in kwestie schuld had aan het ongeval
maar ik zou sowieso zeggen dat degene die ermee rijdt het moet betalen als deze iets voor heeft met de wagen. dan gaat iedereen normaal gezien toch iets rustiger rijden. en dan verkleint de kans op accidentjes wij hebben het op onze sponsordag ook voorgehad. de laatste kerel die met de wagen reed (een geluk bij een ongeluk) heeft een zandbak genomen a fond en daarbij was er toch ook wel wat schade, en die kerel die betaalt zoals vooraf afgesproken was via een klein contractje, een afstand van verhaal gelijk ze zeggen. dit lijkt me de enige manier om dergelijke problemen achteraf te vermijden.
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() ![]() Maar je hebt idd gelijk, maar wanneer ik daarmee akkoord ga weet ik waarmee ik bezig ben, sommige anderen dus niet en dat is het eeuwige twistpunt. Je kan hier uren over discussiëren maar tot een ideaal compromis kan je nooit komen. Men zal een beslissing moeten nemen die sowieso mensen gaat afschrikken maar dat moet je er dan maar bijnemen. Want waar trek je de lijn in het feit of iemand schuld heeft of niet. Zoiets is altijd moeilijk, maar zoals gezegd; een klein contractje kan nooit kwaad denk ik. Al zal niet iedereen hiervoor te vinden zijn.
|
||||
|
||||
Quote:
effe rechtzetten dat het dus niet geval was , maar gewoon om te zeggen dat jij eens met onze wagen hebt gereden en dus zo een afstand van verhaal hebt moeten ondertekenen!
|
||||
|
||||
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Hebben jullie ook de andere foto's die getrokken zijn (als ik me niet vergis zijn er ook van mij foto's getrokken).
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|