![]() |
|
|
||||
|
||||
sportpersoonlijkheid van het jaar ?
Wie mag het winnen van jullie ?
|
||||
|
||||
Museeuw
![]()
|
||||
|
||||
Enkele jaren terug verloor VRT 'het gala van de gouden schoen' aan VTM. Daarom heeft men maar vlug 'de sportklucht van het jaar' uitgeroepen, een zogezegd felbegeerde trofee....de eerste editie was perfect: de 'winnares' Dominique Monami-Van Roost was geeneens aanwezig en kreeg de trofee enkele weken later in haar handen gestopt door Bert De Graeve, volkomen verrast, aangezien ze mogelijk nog nooit van dit 'gala' had gehoord. De show zelf was ook prachtig, o.a. Sabine De Vos (!)bracht niet al te stemvast een lied ten berde over RC Genk.
Ik kijk dus alvast niet, en het kan me eigenlijk geen moer schelen wie er wint ![]()
|
||||
|
||||
wie zen eigelijk de genomineerden?
|
||||
|
||||
awel Marc Herremans heeft hem dus gewonnen, en ik vond dat eigenlijk verdiend! ik heb in ieder geval voor hem gestemd en blijkbaar hebben een hele hoop mensen dat gedaan.
Ik vond zijn inzet prachtig! om op 8 maanden tijd terug te staan waar je stond (na een grellig ongeval) en het dan aandurven om de Iron man te willen uitdoen (met verlamde benen!!!!) !! proficiat zenne! hij liever als ik! |
|
||||
|
||||
Ik geef toe, ik heb voor Marc Wilmots gestemd, maar proficiat aan Marc Herremans! Hij heeft deze trofee zeker en vast verdiend!
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|