Quote:
Originally Posted by Mark
Er vanuitgaande dat Longin niets anders dan een correcte weergave geeft van de feiten ben ik het volledig eens met Longin! Dat is geloof ik ook de eerste keer in mijn leven 
|
Helaas het heeft niet zo mogen zijn  Zo te zien geen correcte weergave van Longin, zo te zien heeft KS Motorsport e.e.a. niet goed begrepen.
Quote:
Lahaye: “Uiteraard weigeren wij Longin de start niet. Hij kan bij ons zonder probleem rijden, op voorwaarde dat hij een duo vormt met een Am. Met Vanbellingen gaat het niet, het gaat wel met Bert Redant of Werner Moonens. Bert Longin is dus van harte welkom bij ons, maar dan moet hij met een Am rijden. Een paar weken geleden was ik aanwezig op de presentatie van KS Motorsport en ik heb het er toen al over gehad met Steve Vanbellingen. Steve was er dus van op de hoogte. Hij weet ook dat ook Ruben Maes niet kan. Ook Ruben is een Pro. Ik geef wel toe dat het allemaal ingewikkeld is met die Pro-Am. Vanmiddag heb ik nog een meeting met alle teams om de zaak te bespreken.”
http://www.autosportvideo.be/pitstop2009/?p=1296
|
Zo te zien is het nog steeds niet duidelijk voor KS:
Quote:
We hebben dan Ruben Maes gecontacteerd en die beantwoordde volledig aan de criteria van ‘Amateur’. Hij is geen fabrieksrijder, won geen nationale titels (op VW Fun Cup na), won één race in zijn carrière in Belgian GT, enz. maar ook hij werd, tot onze grote verbazing en onder enorme druk van welbepaalde één rijder uit één team, geweigerd.”
http://www.autosport.be/news/2009/04...veVanbellingen
|
Het lijkt wel een klucht
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
|