![]() |
|
|
||||
|
||||
24 uur van Zolder 2005, warm-up + race
Een belangrijke factor tijdens de race, het weer. De verwachtingen zijn gunstig, droog en zo goed als geen kans op regen. De nacht zal donker zijn want we hebben een kleine maan. Voor het merendeel dus gunstige voorspellingen m.b.t. het aantal mogelijke wagens die de meet voorbij rijden.
Voor toeschouwer/fan c.q. deelnemer, veel plezier of veel succes..........we gaan een mooi etmaal tegenmoet ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
Maar ook een koude. Heb de donderdag gehoord dat ze voor de zaterdagnacht maar een goede 9°C voorspellen. De boodschap is dus om ons warm aan te kleden. Een skipak meebrengen?
![]() Mvg |
|
|||
|
|||
|
||||
|
||||
Quote:
Mvg, 24u.be
|
||||
|
||||
Quote:
|
|||
|
|||
't is (gelukkig) terug ok! Bedankt voor de info!
De kids nog wakker maken en we kunnen vertrekken naar Zolder! Groetjes, |
|
||||
|
||||
ze leggen er wel een stevig tempo op, na nog geen 6 uur al 200 ronden. snelle rekensom leert ons dat aan dit tempo er waarschijnlijk meer dan 800 zullen worden afgelegd
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() De telefoon verbındıng van 10jaar terug ın Belgıe was nog sneller als het ınternet hıer nu... ![]() Streamen zıt er hıer dus uıteraard nıet ın ![]() Dan maar de race volgen vıa de 'lıve results' .... Komt ın Belgıe ook het lıve news en lıve tımıng met 10mın vertragıng op het scherm??? Ik krıjg hıer (Bodrum - turkey) alles met 10mın vertragıng.... ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Mvg vzw 24u.be
|
||||
|
||||
toch wel een schitterende 24uren meegemaakt hier achter mijn bureauke
![]() leuke verslagen op tv, heel sterk werk op 24u be ... een hoog gemiddelde wat update news betreft, er zit maar een paar minuten tussen alles schitterend werk een terechte winnaar denk ik toch wel, verrassende prestaties van anderen ... teleurstellende prestaties van andere favorieten ... kortom alles wat er in een 24uren moet zitten me dunkt en nen dikke proficiat aan de mannen van 24u.be uiteraard ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
snelle 24uren, denk ik (ook dankzij slechts 1 SC-procedure, helemaal in het begin)
|
||||
|
||||
Wat een verschil t.o.v. vorig jaar, het was dit jaar een zeer rustige wedstrijd. Weinig calamiteiten en geen andere fratsen. Her en der wel een enkele schuiver maar niks ernstigs. Het weer werkte op dat gebied goed mee...............zou (bijna
![]() Sinds jaren weer eens meegemaakt dat de top dichtbij elkaar bleef, o.a. te danken aan het schuivertje van de 'Vette. Ik denk dat het een kalme editie was............ook qua publiek ![]() O ja, elke 24 uur kent zijn tradities.......in Zolder zijn er altijd wel piloten te vinden die zeuren over die dikke-buiken racers die zo raar en traag rijden. Longin bijt de spits af ![]() Quote:
![]() Denk er eens over na, zonder deze dikke-buiken races is er geen 24 uur van Zolder. Althans, niet van deze omvang. Eigenwijs als ik ben weet ik wel een oplossing voor dit nivo-verschil. Longin blijft thuis in 2006! ![]() ![]() ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
dit jaar zelfs 4 keer
![]() misschien wilt hij een snellere wagen, en probeert hij zo het geld van de verzekering los te krijgen?
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|