![]() |
|
|
|||
|
|||
Rally van Cyprus - 13-15 mei
Het Pirelli rubber doet het voorlopig goed tijdens de shakedown.
Rally Cyprus shakedown times 1 Gronholm (Peugeot) 1m15.6s 2 Solberg (Subaru) 1m17.8s 3 Rovanpera (Mitsubishi) 1m19.0s 4 Tuohino (Skoda) 1m19.4s 5 Carlsson (Peugeot) 1m19.8s * 6 Schwarz (Skoda) 1m20.0s 7 Atkinson (Subaru) 1m20.3s 8 Panizzi (Mitsubishi) 1m20.7s 9 Duval (Citroen) 1m20.8s 10 Martin (Peugeot) 1m21.1s 11 Kresta (Ford) 1m21.3s 12 Gardemeister (Ford) 1m21.6s 13 Loeb (Citroen) 1m21.9s 14 H Solberg (Ford) 1m22.0s * 15 Warmbold (Ford) 1m23.4s * 16 Stohl (Citroen) 1m23.6s * 17 Benik (Ford) 1m25.4s * * privateer car |
|
||||
|
||||
Dat belooft. Carlsson in een privé Peugeot met een vijfde tijd. Nice. 'k heb mijn geld op Gronholm gezet. Dat ie zo maar verder doet.
![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
![]() Top 3 na 2 etappes: Loeb - Solberg - Duval. Nu maar hopen dat Duval niet in de fout gaat. |
|
||||
|
||||
Live gevolgd bij Mitsubishi :
"Francois Duval is reported to have a throttle problem" Hij is nog derde en is (nog) niet zèlf in de fout gegaan ... |
|
|||
|
|||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
1min.10sec straftijd , dat zal iets met de problemen te maken hebben ...
Dààr kunnen ze hem nu toch ook niet voor buitensmijten. Hij heeft volgens mij dit jaar toch ook al 2 keer problemen gehad die niet aan hem lagen, waardoor hij uitzicht op een top-4-plaats zag verloren gaan ... |
|
|||
|
|||
Ik denk dat er waarschijnlijk nog wel wat wagens zullen uitvallen. Ze moeten straks terug over die extreem zware proef van 35 km.
Atkinson is trouwens ook uitgevallen met een kapotte koppeling. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ik ben gedoemd om dit jaar de prono als laatste te eindigen. ![]() |
|
|||
|
|||
Het ligt misschien aan de dag (vrijdag de 13de).
|
|
||||
|
||||
Gwyllion, met dat uitvallen heb je de nagel op de kop geslagen, tot nu toe in KP4 : Rovanpera door pech teruggeslagen, Schwarz opgegeven en Gardemeister heeft precies ook iets voor. Duimen voor onze enige WK-Belg.
|
|
|||
|
|||
Rovanpera: transmissie problemen
Schwarz: gebroken alternator riem Gardemeister: gestopt om lekke band te vervangen Dankzij al deze problemen is Duval voorlopig terug 8de ![]() Last edited by gwyllion; 13-05-2005 at 14:49. |
|
|||
|
|||
9de uiteindelijk. Zonder die 1.10 minuten straftijd was hij nu mooi 5de geweest. En zonder die happerende gaspedaal waarschijnlijk nog hoger
![]() |
|
||||
|
||||
Solberg rijdt rond zonder turbo en staat nu al meer dan 2 minuten achter Loeb. Seb kan eigenlijk NU al op safe gaan rijden...
|
|
|||
|
|||
Kresta verliest 2 minuten tijdens SS5. Duval zou wel eens wat ophoog kunnen klimmen.
|
|
|||
|
|||
Er blijkt precies iets aan de hand te zijn op KP 5.
Volgens WRC.com hebben een paar autoe dezelfde tijd... En het meest zorgwekkende is dat Duval er niet tussen staat!! |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|