![]() |
|
|
|||
|
|||
GTR leagues
Ben deze week woensdag in een nederlandse league begonnen met GTR.
De wedstrijden die nu gehouden worden zijn nog steeds als voorbereiding en test op het echte seizoen maar we maken zeker fun. Je bent steeds allemaal welkom op http://www.simracing.nl en zeker op het forum waar we de wedstrijden bespreken. Voorlopig zijn de wedstrijden verschillend in legte, wagen type enzo omdat ze alles wat willen uitproberen. De races zijn op Woensdag om 20.00 ong Nu Woensdag is het Brno met mixed wagens en een 54 min race dacht ik. Wordt weer leuk. ![]() |
|
||||
|
||||
nog iemand nodig om in de weg te rijden
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
Sim mode en no aids he?
1.59.4 is mijn beste tijd in de Lambo. vandaag gedaan. Ik geraakte maar niet onder de 2 min maar na intens testen toch gedaan. De goeie rijden tochwel 1.55 hoor. Ik ben dus ook maar een veldvuller. PS; kan ik hier geen attachements aan het forum hangen? |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
|||
|
|||
moet ge daar nu ook al voor betalen, LOL
Begrijp het, np. |
|
|||
|
|||
Quote:
Wil stijntje niet lager doen zakken dan de grond. ![]() |
|
||||
|
||||
Inderdaad, sim mode en no aids (behalve automatic clutch). Ik heb ook tijden gezien van 1'52'', daarmee dat ik adcht adt onder de 2' zeker tot de mogelijkheid moet behoren voor mij.
Attachments mogen alleen door betalende leden op het forum geplaatst worden. Probeer maar eens te mailen naar mij. Dat moet lukken. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]()
|
|||
|
|||
Kom u nog eens bewijzen zou ik zo zeggen.
Denk dat je jezelf zelf niet meer zou kwalificeren. |
|
|||
|
|||
11de op 30 rijders vandaag op brno.
Beste tijd 1.58.7 in de race en 1.58.4 in de Q. ![]() |
|
||||
|
||||
Reed jij met de Corvette? Dan ben je er hard vanaf gegaan tijdens de quali.
Overigens was ik de 550 die je het eerst hebt gedubbeld ![]() |
|
|||
|
|||
Neen, heb in de Lambo gereden. Die vond ik toch zo lekker huilen.
![]() Welke naam droeg je in de race? |
|
|||
|
|||
Peter, kan het dat je maar 6 laps gedaan hebt?
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|