De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Stuffis Generalis > Games
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Search Today's Posts Mark Forums Read Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 09-03-2005, 22:01
The Interceptor's Avatar
The Interceptor The Interceptor is offline
De Paddock Regular

En is er al iemand die GT4 vandaag is gaan halen. Ik ben wel ff in de Free Record Shop geweest, daar lag hem voor 62-63 euro, maar aangezien ik hem toch pas van't weekend thuis kan spelen heb ik hem nog maar laten liggen.
Er plakte ook een stickertje op van een of andere GT Challenge, weet iemand hier al iets meer van? Is het weer zo'n Time Attack Challenge als bij de release van GT3, zou wel cool zijn!

Verder zijn nogal wat revieuws 'negatief' over GT4. Het officiële OPM magazine gaf de game 'slecht' 82% wegens te weinig verniewend vooral de AI zou jammer genoeg maar weinig of niet zijn verbeterd, en dat er geen online ondersteuning bijzit zal ook wel zijn percentjes gekost hebben.
Old 09-03-2005, 22:08
Stefan Stefan is offline
De Paddock Regular

Had vandaag een dagje vrij dus meteen maar ff gt4 gehaald.
De AI is inderdaad nog steeds een ramp. Maar de ring en Le Mans maken een hoop goed.

http://gt4challenge.nl/ dat is het ades wat op de sticker staat, maar de site gaat pas 11 maart online
Reply With Quote
Old 09-03-2005, 23:06
AlainH's Avatar
AlainH AlainH is offline
De Paddock Regular

700 wagens en 50 circuits hebben het mij doen kopen,. Al die wagens eens proberen op al die circuits zal zoveel tijd in beslag nemen, dat ik een hele tijd zoet zal zijn, en dat is mij die ( net geen ) 60 euro waard
AI is echt wel een ramp, je remt ze uit langs de binnenkant van een bocht, en ze smijten gewoon de deur toe enz... Effe het duw en trekwerk weer wat gewoon worden, en dan is dat geen probleem meer ( schade is er toch niet )
Old 09-03-2005, 23:16
Netforce_1's Avatar
Netforce_1 Netforce_1 is offline
De Paddock Rookie

Was vandaag "toevallig" in de Makro (S-P-Leeuw) en game was al uitverkocht, kan dus nog geen oordeel vellen.

Best regards
Old 10-03-2005, 16:04
sledge's Avatar
sledge sledge is offline
De Paddock Regular

Mijn kopie is maandag verzonden, maar de post pakt (weeral) hun tijd.
't is altijd t'zelfde. 1 a 2 dagen zeggen ze dan...
Old 14-03-2005, 00:39
The Interceptor's Avatar
De Paddock Regular

Ik ben het spel zaterdag ook gaan halen, maar nog niet veel tijd gehad om te spelen eigenlijk.
De AI trekt inderdaad wel op niet veel, de auto's blijven gewoon hun lijn volgen als ge ze inhaalt, en onderling is er ook maar weinig tot geen strijd.
Maar de besturing zelf, en de graphics zijn natuurlijk wel een heel pak verbeterd! En het uitgebreide wagenpark en de vele circuits maken het spel ook wel aantrekkelijker natuurlijk.
En voor Gran Turismo te zijn, zitten er redelijk veel echte circuits in, en dan nog niet de minste! Eén voor één zeer toffe circuits om op te rijden vind ik, al heb ik ze nog niet allemaal unlocked

nu heb ik wel een vraagje, weet er iemand op welke basis het aantal toegekende A-spec punten bepaald wordt. Ikzelf denk dat het wat te maken heeft met welke wagen je zelf rijdt, en de wagens van de tegenstanders. Hoe beter uw wagen tov hen is, hoe minder punten ...
En wat zijt ge met deze punten? In de zeer beknopte handleiding staar er niets over te lezen.
Old 14-03-2005, 01:00
R@ce@holiC's Avatar
R@ce@holiC R@ce@holiC is offline
De Paddock Regular

Is dit spel de moeite om aan te schaffen? Is het veel verbeterd tov GT3?

Ik heb GT2 in den tijd enorm veel gespeeld, 3 niet gekocht maar mss loont 4 de moeite?
Reply With Quote
Old 14-03-2005, 11:00
sledge's Avatar
sledge sledge is offline
De Paddock Regular

Wat is jullie beste tijd op de ring? Ik heb gisteren en 6:44.447 gereden met een AMG 190E evoII uit 1992
Old 14-03-2005, 11:38
kulgan kulgan is offline
De Paddock Regular

ik ben nu bezig met de licenties en heb gisteren achter de apce car 'maar' 9:05 gereden met de Mercedes Evo II
Reply With Quote
Old 14-03-2005, 14:51
The Interceptor's Avatar
De Paddock Regular

Ik heb nog maar twee rondjes gereden op de ring, wel in arcade, met ne E55 AMG, beste was iets van 8.30, zonder enige spelervaring, want was het allereerste dat ik in GT4 deed
Misschien dat ik van't weekend wa meer tijd heb, anders is't voor de paasvakantie
Old 15-03-2005, 19:13
MrFiesta MrFiesta is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally posted by raceboy
Nog altij wel geen schade dat is wel dom.
mja het gekke daarvan is : ook voor de schade aan auto's moeten ze betalen + overleggen met de merken hoe die schade zich zal voordoen ..
kan jer begrijpen in geval van meer dan 500 auto's dat dat praktisch onhaalbaar is ...
heel spijtug idd , nuja het is dan wel het enige spel met zoveel licenties! toch iets om naar uit te zien dus

Supporter Guy Kersten 'GT3' (First Motorsport )
Reply With Quote
Old 28-03-2005, 16:08
A.J.'s Avatar
A.J. A.J. is offline
De Paddock Sponsor

heb vandaag eindelijk eens op de Nurburgring kunnen rijden. Zit nu aan 6.28" met een Nissan 350 racewagen.
Ken de ring in het echt en is toch wel een voordeel als je het begint te spelen
Old 28-03-2005, 16:37
The Interceptor's Avatar
De Paddock Regular

Heb net ook eens beetje deftig op de ring gereden, met die 190E Touring Car (laatste proef in special driving license), zat daar aan 7.25, begin het circuit beetje te kennen nu, maar zitten toch veel verraderlijk stukken in hoor

Nu heb ik nog wel een vraagje: ik rij met het Logitech GT Force Pro stuur, maar bij vele wagens, en dan vooral die proto's, begint dat stuur nogal hevig te schokken als ge boven de 200 per uur gaat, echt niet handig op die lange stukken in Le Mans bijvoorbeeld
zijn er nog met die 'probleem', of hoe kan je dit een beetje verhelpen?

thx
Old 28-03-2005, 20:21
sledge's Avatar
sledge sledge is offline
De Paddock Regular

Ik heb me deze namiddag eens geamuseerd, en met zoveel mogelijk Peugeotjes op de ring gereden
'k Ben nu bezig met de fotomode, maar zal straks de tijden eens zetten
Old 28-03-2005, 21:47
Yannick R's Avatar
Yannick R Yannick R is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by The Interceptor
nu heb ik wel een vraagje, weet er iemand op welke basis het aantal toegekende A-spec punten bepaald wordt. Ikzelf denk dat het wat te maken heeft met welke wagen je zelf rijdt, en de wagens van de tegenstanders. Hoe beter uw wagen tov hen is, hoe minder punten ...
En wat zijt ge met deze punten? In de zeer beknopte handleiding staar er niets over te lezen.
Ik denk volgens PK ook.
Als je iets minder PK hebt (of weinig upgrades) dat je meer pntn krijgt.

Ik zit aan 8% ongeveer.
Heb een stuk of 10 auto's: Subaru Impreza WRX STi 480PK, Mazda RX-7 Race Auto (gewonnen, 420 PK), Chevrolet Pickup, ..
Kameraad heeft ook zo'n rode Alfa 155 raceauto (iedereen kent hem wel )
Da's echt een zalig baksken.

Last edited by Yannick R; 28-03-2005 at 21:50.
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Thread Tools
Rate This Thread
Rate This Thread:

Posting Rules