![]() |
|
|
|||
|
|||
nu ja gereden
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
sinds wanneer zit er een turbo-motor in de wagen van VOSSE/BOUVY ??
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Vosse en Bouvy reden tot aan de 24 uren met een 996 Biturbo. Vanaf de 24 uren zijn ze overgestapt op de 996 GT3 RSR. Ik dacht dat ze die lijn ook wel zouden doortrekken naar de Belcar Masters toe. Waarschijnlijk door het feit dat ze ook 5 wagens moeten inzetten voor de FFSA datzelfde weekend.
Ben alleszins benieuwd voor volgend weekend. Ik hoop echt dat ze toch de Biturbo inzetten, want die twee gaan echt als een speer! ![]() En hopelijk raakt de Palttala Porsche ook opgelapt, want die zag er niet al te best uit tijdens RF... ![]() Last edited by Belle; 11-10-2004 at 18:53. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Waar heb je dit gelezen? Want ik heb me dat nog zitten afvragen... |
|
||||
|
||||
Quote:
"...Daarom reden we in de categorie GTB tijdens deze voorlaatste manche van de Belcar. Maar, voor de finale in Zolder, zal de motor voorzien worden van twee turbo's en zullen we voor de zege kunnen strijden..." |
|
||||
|
||||
Aha, daar heb ik nu volledig overgekeken! Daarmee wordt de GTA strijd alweer een tikkeltje spannender toch... I can't wait!
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Potverdikke toch...ik sla ook alles dooreen vandaag! Twas een stressy dag
![]() Tuurlijk reden ze met een Supercup tijdens de 24 uren. Het was tijdens Racing Festival dat ze de GT3 RSR hadden. ![]() Voor de rest zou ik beter zwijgen vandaag! ![]() |
|
|||
|
|||
GLPK is normaal gezien ook aanwezig met de Porsche en met de Viper zoals goede gewoonte.
Welke motor er in de Porsche zit, BiTurbo ofniet, durf ik zelf niet veel zeggen omdat ik er niks van weet |
|
||||
|
||||
Welke piloten op de Porsche? De Schreurs en wie nog?
|
|
|||
|
|||
Dat kan ik jullie ook niet meedelen. Volgens mij zit Schreurs al zeker bij de bemanning en dan denk ik ook nog Verheyen maar weet van niks.
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote: