![]() |
|
|
||||
|
||||
Nieuwe Wagens voor GTR
Ik dacht zo, de Chevrolet Corvette C5-R van SRT heeft zowat het belcar kampioenschap mooi gemaakt, ik zal de anderen eens van deze wagen laten genieten ... Het is mijn eerste wagen voor GTR, er kunnen een paar dingetjes niet kloppen, maar als er iets is, post het dan hier dan zal ik het aanpassen.
De wagen zal in de loop van de dag gereleased worden ![]() Enjoy! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Alle comentaren zijn welkom ![]() |
|
||||
|
||||
Knap gedaan Marcosmeister
![]() Greetzz.. Corvetteboy
|
||||
|
||||
Hij is niet perfect (op de zijkant, net voor de voorwielen, staat nog logotje van Q8 Oils bv), maar hij ziet er wel aardig uit hoor!
![]() En ze hebben Franz Lamot al aan de deur gezet precies? ![]()
|
||||
|
||||
Hm, 'k vind de kleur niet zo goed eigenlijk. Op de screenshot die ik van u had gekregen, zag hij er beter uit.
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Het ziet er echt goed uit hoor. A job well done! ![]() |
|
||||
|
||||
Voila, hij is af, zal morgen online staan
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
???
En waar is deze beauty te downloaden?
|
|
||||
|
||||
Knap werk zelle.......
Wat ik zou veranderen nog is het blauw iets te fel....en de zijramen kan dus niet!! onze C5-R heeft geen zijramen....maar ik weet dat je dat alleen kunt veranderen door te modellen en niet met painting alleen.....en de zijspiegels zijn in zwart alsook de zijvleugeltjes op de spoiler achteraan waar Q8 op staat, maar in ieder geval knap werk... www.selleslaghracing.com
Webdesign - pC Support - Photoshop Bart Robert www.twinwebs.be Last edited by Mika 2000; 27-01-2005 at 22:42. |
|
||||
|
||||
De wagen zal nu toch een van dees online komen
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Last edited by JPMontoya; 02-03-2005 at 17:03. |
|
||||
|
||||
da is niet de GTR, maar de M3 E46. de GTR mag, zoals al eerder vermeld, niet gereleased worden voor GTR (ironisch genoeg)
|
||||
|
||||
Quote:
Last edited by AlainH; 28-03-2005 at 22:16. |
|
||||
|
||||
is idd geconverteerd uit SCC, maar daar zaten zowel de gewone E46 en de GTR in, en dit is wel degelijk de E46. ik denk wel dat de maker anders wel duidelijk zou zeggen dat het de GTR is op RSC
![]()
|
|