![]() |
|
|
||||
|
||||
*** 24 Hr Nürburgring : de foto's !! ***
Een greep uit de meer dan 230 deelnemers als teaser...
Later in de week volgen meer foto's. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
heb je er ook al eentje van de Skyline?
dat is nl mijn favoriet ![]() |
|
||||
|
||||
Re: *** 24 Hr Nürburgring : de foto's !! ***
Ik dacht het wel...
![]() |
|
||||
|
||||
of die Jaguar V8, ook ne hele schone auto naar mijn mening!
|
||||
|
||||
en de Alzen-porsche ..??
![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
![]() ![]() ![]() ![]() "Achter het stuur" van bovenstaande Skyline zit een coureur die vandaag ook gereden heeft in de echte 24 uren van de Nurburgring. ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Heren, kunnen we deze thread behouden voor relevante opmerkingen? Alvast bedankt voor uw medewerking!
Zoals reeds opgemerkt in de eerste(!) post van deze thread volgt de rest vanzelf in de loop van de week.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
Sorry
|
|
|||
|
|||
Heeft onze ex Depaddock Clio uitgereden. Meyrick belde me deze nacht op dat ze een ongeluk hadden ( 3 uur verloren ) maar om 7 uren waren ze reeds terug op de baan. Verder heb ik geen info meer vernomen via sms van hen, noch van Sennaken. Ik was namelijk niet thuis en heb enkel telefonisch contact gehad met de Clio. Geloof het of niet, rechtstreeks met de Clio in de race. Meyrick zijne GSM hing in de wagen en ik belde om te vragen of alles ok was. Een rondje Ring live, moet kunnen.
|
|
||||
|
||||
Ik weet pertinent zeker dat hij uitgereden heeft Driesco. Maar zijn positie weet ik niet. Ook van de Clio zullen er foto's volgen
![]() |
|
||||
|
||||
Wat is er exact met de Alzen Porsche gebeurd?
|
|
||||
|
||||
stond stil met motorproblemen langs de baan...
nu misschien trug on-topic graag ![]() |
|
||||
|
||||
Indien er foto's zijn van de mazda rx7 die mee deed zou ik die graag willen (indien dat gaat).
Alvast bedankt Weet er iemand al ergens een site met foto's ofzo? Last edited by RX-7 freakske; 14-06-2004 at 20:28. |
|
||||
|
||||
Op de homepage van de Nürburgring, de homepage van de 24u,... Beetje zoeken en je vindt er honderden!
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|