De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Autosport algemeen
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 03-03-2003, 10:53
Rallyloverke's Avatar
Rallyloverke Rallyloverke is offline
De Paddock Regular

Rallycross Maasmechelen : 2 maart

Zondag 2 maart ll voor de eerste keer naar de 1ste manche van de Internationale Belgische Rallycross kunnen gaan, wegens eindelijk eens geen korfbal.

Het aantal inschrijvingen was aan de magere kant : een 30-tal, maar zij die er waren lieten Rallycross van de bovenste plank zien en schuwden de duels niet. Dit had als resultaat veel positiewissels , schuivers, ... Mede dankzij de redelijk vochtige ondergrond van het parcours, waren de wagens met minder power toch in het voordeel tijdens de start. Ook was er de eerste Rallycross-Mitsubishi Evo 7 van de Huybs-garage, een prachtige wagen die al meteen goed was voor de tweede stek op de startgrid in de A-finale, een prachtige beloning voor het brengen van een mooie en originele wagen. En als de div.1-golf van Jochem Coox ook nog eens bedrijfszeker is ... En binnenkort ook de overige piloten hun wagen in orde hebben, dan gaan we dit seizoen nog ongelooflijk veel Rallycross-plezier kennen.

Van Broekhoven zorgde in zijn gekende stijl weer voor mooi spektakel.

Uitslagen en verslagen kunnen jullie vinden op www.rallyracing.nl en foto's van de Huybs-Mitsu op www.huybs.be .

Oh ja, Vincent was er ook en ik denk wel dat die ook weer mooie foto's heeft, geen twijfel mogelijk!
Reply With Quote
Old 03-03-2003, 11:37
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Ben zaterdag naar de VAS / Promotiewedstrijden gaan kijken, een van de weinige keren dit jaar dat het niet samenvalt met een cirucit-evenement.

Prachtige autosport gezien, mooi driftwerk en al...........die wagen van Huybs heeft zaterdag wat proefrondjes afgelegd. Stond in de eerste bocht meteen al naast de baan.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 04-03-2003, 17:37
vincentdb2001's Avatar
vincentdb2001 vincentdb2001 is offline
De Paddock Regular

Ja, ik was er dus ook. De foto's zijn nu pas online, ik ben ziek geweest. Ik voelde me al niet zo goed zaterdag, en een hele dag in de regen gaan staan heeft geen goed gedaan...

=> www.vincentdb-racing.be.tf

</a>
Reply With Quote
Old 05-03-2003, 09:53
Rallyloverke's Avatar
Rallyloverke Rallyloverke is offline
De Paddock Regular

Prachtige (modder)foto's alweer!
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules