De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Karting
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 07-09-2010, 22:05
4ever_karting's Avatar
4ever_karting 4ever_karting is offline
De Paddock Rookie

Vr 29/10: afscheidsrace Frederik - 2u & prijzenpot -- JPR Karting

Hey,

Ik herinner me nog makkelijk 2001, toen is alles begonnen: het organiseren van Grand Prix kartwedstrijden voor vrienden en kennissen. Mijn karting- en autosportpassie was er al langer, maar nu had ik ook een manier gevonden om voor alle kartingliefhebbers toffe, sportieve en spannende races in te richten, en dit tegen voordelige tarieven zodat we samen optimale fun op en naast de piste konden beleven.

Na 9 mooie en supertoffe jaren in de kartingsport- en organisatie, zal ik op vrijdagavond 29 oktober mijn afscheidsrace organiseren. Dit wordt een leuke 2u-race met ook prijzenpot (zie details hieronder). Daarna zal ik geen '4ever Karting' races meer organiseren, dit omwille van persoonlijke en tijdsredenen. Ik zal de schoonheid en de puurheid van het karten nooit vergeten en hang zeker mijn helm nog niet aan de haak.

De quote van Ayrton Senna "Racing is in my blood" kunnen we allemaal bevestigen. Ik blijf dus ook nog verder aan karting- en autosport doen, maar puur als particulier en amateur. Zo kan je bijv. op zondag 26 september - samen met mij en andere 4ever Tour liefhebbers - genieten van de sensatie op het Nürburgring circuit. Schrijf je ook in via http://www.doodle.com/sup68ev7aefms4fk.

Op vrijdagavond 29 oktober gaat dus onze laatste wedstrijd door. We hebben dan een teamwedstrijd in de vorm van een 2u-raceformule: 15' chrono's, 120' race, teams van 2-4 pers., een leuke prijzenpot voor iedereen en dit aan 115 EUR/team.

Inschrijvingen voor deze 2u teamwedstrijd kunnen eenvoudigweg online gebeuren via http://www.doodle.com/5k3kbbgr423aa4m5. Vermeld daarbij direkt jouw teamnaam (elk team mag bestaan uit min 2 tot max 4 piloten). We verzamelen met alle piloten om 20u en de chrono's vangen aan om 20u30.

De ingeschreven teams schrijven het teamgeld over op het rek nr 979-6393531-72 met vermelding van 'Teamnaam & 29 oktober' in de mededeling (115 EUR per team). Wie graag ritkaarten wenst aan te kopen op 29 oktober, dient deze op voorhand te bestellen zodat ik deze tegen die avond opzij kan houden. Je kan deze het beste tezamen bestellen met je inschrijving voor de wedstrijd en ook reeds tezamen overschrijven (50 EUR per 4 ritkaarten).

Ik hoop jullie allemaal nogmaals terug te zien op bijv. de Nürburgring (26 sept) of op JPR Karting!

Vele sportieve groeten,

Frederik

0476/520.484

4ever Karting - 4ever Tour
Old 30-10-2010, 11:47
4ever_karting's Avatar
4ever_karting 4ever_karting is offline
De Paddock Rookie

Thumbs up

Hey!

Gisteravond hadden we nogmaals een sportieve en spannende race. 19 teams stonden klaar aan de start voor de 2u-race. We hadden daarbij volgende top 5, met een dikke proficiat aan de podiumrijders:
1/ Traxxis - Best lap time: 44.280 -- 158 laps
2/ C&C Racing - Best lap time: 44.416 -- 158 laps
3/ Traxxis 2 - Best lap time: 44.271 -- 157 laps
4/ Scuderia - Best lap time: 44.820 -- 157 laps
5/ Bad Company - Best lap time: 44.732 -- 157 laps

Het was een mooie wedstrijd met ook een feestelijke afsluiter, een fles bubbels en een 4ever Karting prijzenpakketje voor iedereen.

Ik heb tussendoor ook al heel wat sympathieke reacties mogen ontvangen en kan jullie nu al meegeven dat de wedstrijden & speciale formules - die ik vanuit 4ever Karting organiseerde - ook zullen blijven doorgaan op JPR Karting in Sint-Niklaas. We hebben intussen al een enthousiast team dat de volgende wedstrijden zal organiseren en dit zal gebeuren onder een nieuwe naam, een nieuwe website, een nieuwe mailing.

Ik zal hen met plezier nog begeleiden bij het opzetten en uitwerken van deze nieuwe JPR kartclub organisatie en wil natuurlijk hierbij ook nog JPR Karting bedanken voor de vele toffe jaren. Het was altijd een heel goeie, vlotte en sympathieke samenwerking en ik zal daarom als 'bezoeker' zeker nog terug te vinden zijn bij de volgende wedstrijden.

Dus hou nu jullie mail in de gaten voor de nieuwe kartclub van het nieuwe enthousiaste team.

Vele sympathieke & sportieve groeten!

Frederik

4ever Karting

www.4everkarting.be

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules