![]() |
|
|
||||
|
||||
computerschermen
breedbeeld of een normaal scherm?
Ik ben vanplan om mijn een nieuw anteschaffen, mijn crt scherm begint na 10 jaar een beetje moeilijk te doen enzo, euhm nu is mijn vraag wat zou jij kopen in mijn plaats een breedbeeld of een normaal 4:3 scherm, ik gebruik mijn pc niet als tv of om films te kijken, enkel voor webdesign, programeren, skinnnen gamen, en het hele surfprogramma. Wat zou jij kopen en waarom? groetjes
|
||||
|
||||
Quote:
Ik heb een aantal maanden geleden een Belinea breedbeeld gekocht en ik ben er héél tevreden van. Scherm kantelt en heeft een kijkhoek van 178°. Vind ik heel handig want als je je scherm kantelt, verdonkert of verlicht het beeld niet. IT'ers die ik ken prijzen toch Belinea als één van de beste merken als het op LCD's aankomt... |
|
||||
|
||||
Ik zou net tot de omgekeerde conclusie komen. Beter is om je scherm aan te passen aan de meeste gebruikers, zodat je direct kunt zien hoe zij jouw site zullen ervaren...
|
||||
|
||||
ja dat is het nu net ik gebruik geen dreamweaver enzo, ik schrijf alles zelf met kladblok
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
En wanneer je een scherm ontwerpt met een breedbeeld kies je gewoon de instellingen en afmetingen van een standaard beeldscherm. Dat is toch makkelijk aan te passen. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|