![]() |
|
|
||||
|
||||
Forza Motorsport
Bon, eindelijk hebben racegamefans een reden om een X-box aan te schaffen: Forza Motorsport!
![]() Ik ben hem gisteren gaan halen, en natuurlijk direct in de console gestoken en uitgeprobeerd! Ik moet nu ook wel zeggen dat ik sinds begin maart volop Gran Turismo 4 heb zitten spelen op de Playstation, en dat ik dus goed geplaatst ben om een vergelijking te maken tussen beide games. Het grootste verschil is dat je bij Forza wel slipsporen en schade aan de wagens hebt. De keuze aan wagens is beperkter, maar wel gevarieerder. In GT4 heb je vooral veel Japanners en enkele Europese of Amerikaanse wagens, in Forza is de verdeling veel gelijker. ![]() Ik heb natuurlijk nog niet veel met Forza gereden, maar de weinige rondjes die ik gedaan heb moesten niet onderdoen voor GT4. We weten weeral wat doen de komende dagen! ![]()
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Quote:
Excuses! ![]()
|
||||
|
||||
Dat kan gebeuren hé
![]() Last edited by RaptuningGirl; 18-05-2005 at 18:08. |
|
||||
|
||||
jah de mijne was al een van een tijdje terug daarmee zal je hem nog niet gezien hebbe..
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|