![]() |
|
#1
|
||||
|
||||
We gaan samenwonen!
Quote:
![]()
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
#2
|
||||
|
||||
hmm, ik zat daar gisteren nog aan te denken
![]() in feite zijn beide formats ideaal om samen in 1 weekend te rijden eh
__________________
|
#3
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() |
#4
|
||||
|
||||
Inderdaad een eerste stap in de goede richting. Probleem is dat het publiek dan bijna twee keer hetzelfde voorgeschoteld krijgt... Ik vind dat persoonlijk niet erg maar andere mensen misschien wel.
|
#5
|
||||
|
||||
als deze twee formules in hetzelfde weekend zouden gehouden worden, dan lijkt het mij niet slecht om ze na verloop van tijd toch op te splitsen in touringraces en gt's. Enige minpunt voor de top gt-teams in BTCS is dat ze dan moeten investeren in snellere wagens, want de btcs top kan de belcar top niet aan! Een overstap van enkele belcar teams met touringwagens naar btcs zou dan toch wel leuk zijn voor hen, enerzijds zijn deze dan de snellere wagens van het veld, anderzijds kunnen ze meestrijden voor de algemene overwinning. Publicitair hebben bij kampioenschappen dezelfde waarde omdat ze in hetzelfde weekend worden verreden. Je kan dan 2 24uurs races inlassen, waarbij ze in mekaars voorprogramma rijden. Ideaal, al is het uiteraard niet zo simpel ... maar ik zou het persoonlijk beter vinden.
De eerste stap is gezet, het hoeft niet meteen te zijn zoals ik hierboven vermeld, maar alleszins leuk dat ze eens samen rijden volgend jaar.
__________________
![]() Last edited by Maarten; 14-09-2005 at 16:09. |
#6
|
||||
|
||||
De ideale oplossing.
![]() Beide series, elk met behoud van hun eigen format, samen in een weekend. Belcar en BTCS, aangevuld met FR 1600, de Mini's en de Legends en we hebben opnieuw een prachtige Belgische autosportaffiche. Ik vrees dat de toenadering tussen Belcar en BTCS echter ook wel de doodsteek voor de Touring Cup kan betekenen. De TC is altijd al stiefmoederlijk behandeld geweest door Circuit Zolder en ik heb zo het vermoeden dat veel TC-teams van de gelegenheid gebruik gaan maken om naar de BTCS over te stappen. Je kan immers op hetzelfde niveau als de TC ook eens een thuiswedstrijd voor volle tribunes rijden. |
#7
|
|||
|
|||
Oh nee, nog meer uithoudingsraces!
![]() Misschien wel een goede zaak voor de sport algemeen, maar of het publiek (nog maar te zwijgen van ik zelf) nood heeft aan nog een uithoudingswedstrijd is zwaar te betwijfelen. Voor de rijders van de BTCS natuurlijk een goede zaak, ze moeten niet naar het geluid kijken en hebben 2 verre verplaatsingen naar omloop zo-en-zo, ergens in het een of ander gat in Zuid Frankrijk, minder. Een van de veel gehoorde negatieve punten van de BTCS. De tijd zal uitwijzen of dit een juiste beslissing is. |
#8
|
||||
|
||||
Vind het ook al een stap in de goede richting...!
Je kan GT en Tourisme toch niet op 1,2,3 opsplitsen. Nu kunnen ze eerst op deze manier samenwerken en mekaar beter leren kennen... niet slecht volgens mij.
__________________
http://www.m-s-e.be/ |
#9
|
||||
|
||||
Daar weet ik dus niet wat ik er moet van denken. Aan de ene kant, heel chique, dat je 2 kampioenschappen het zelfde weekend laat rijden ( hopelijk gaan de races dezelfde houden, en niet BTCS op zaterdag en Belcar op zondag, of omgekeerd). Dan kun je 'genieten' van elkaars publiek.
Aan de andere kant heb ik ook wat vragen. In ditzelfde Belcar-forum is er ook een thread met de titel:Waarnaar snakt het Belcar-publiek? (Sorry dat ik geen link leg naar daar, weet niet hoe het moet), waarin enkelen zeggen dat ze niet weten hoe het publiek de verschillende toerisme en GT-klassen uit elkaar kan houden ( kleur stickers en zo. Als de mensen op de tribune al de kleurtjes niet uit elkaar kan houden, hoe gaan ze dan ooit verstaan dat er 2 bijna identieke kampioenschappen samen gereden worden, maar niet tijdens de dezelfde race? |
#10
|
||||
|
||||
Quote:
__________________
|
#11
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() ![]()
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
#12
|
|||
|
|||
Quote:
![]() |
#13
|
|||
|
|||
Quote:
Ik ben het er inderdaad mee eens dat CZ de nodige inspanningen dient te leveren om ook TC levend te houden en denk dat het hiervoor 5 voor 12 is gezien de dalende tendens in het aantal teams. Het niveau daarentegen vind ik goed en heb dit seizoen ook al enkele spannende wedstrijden gezien. Zijn er ook geen teams actief in zowel Belcar als BTCS (en of TC) ? Hoe gaan zij dit tijdens deze weekends oplossen ??? C U |
#14
|
|||
|
|||
Quote:
Mvg... |
#15
|
||||
|
||||
KS Motorsport rijdt ook BTCS & een paar Belcar-wedstrijden
__________________
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|