![]() |
|
|
||||
|
||||
GT Legends
Simbin is van plan deze zomer een nieuwe simulatie uit te brengen, GT Legends, met de officiele licenties van het FIA GTC '65, FIA TC '65 en het FIA GTC '76...
Voorstelling gepland in Hockenheim op 22 april tijdens het Jim Clark Festival. ![]() ![]() Meer hier ( in het Duits ) |
|
||||
|
||||
Voor alle duidelijkheid, ik geloof dat een DEEL van simbin hieraan gaat werken en een ander deel gaat werken aan GTR2 of eventueel fixen van bugs van GTR.
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Het andere deel werkt waarschijnlijk aan GTR2? ![]()
|
|||
|
|||
Auto's zien er mooi uit, maar dit lijkt F1-Challenge wel als ik de screenshots zo zie?
|
|
||||
|
||||
filmpjes op BH motorsports: http://www.bhmotorsports.com/gtl/movies (wel allemaal bit-torrent)
|
||||
|
||||
Quote:
|
|||
|
|||
In de nieuwe trailer zie ik Zolder voorbijkomen
![]() |
|
||||
|
||||
leuke nieuwe trailer; Ziet er ontzettend goed uit.
![]()
|
|||
|
|||
Tis goe.
![]() |
|
|||
|
|||
hebbe hebbe
en nou maar hopen dat ze het GROTE Spa Ciruit en Zolder erin stoppen ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Dit betekent dus, Spa met de nieuwe busstop, Zolder zoals het er nu bij ligt, etc .. ![]() Het is toch al lang bekend dat er geen oude circuits in GTL gaan zitten. (tenzij er bonus circuits zijn, maar daar weet ik niks van ![]()
|
|||
|
|||
toch hebbe hebbe !
|
|
|||
|
|||
Zolder is prachtig gedaan.
Spa is inderdaad met de neiuwe chicane, zalig gewoon. |
|
||||
|
||||
Zolder??? Het is toch, hoop ik een andere versie als diegene die je nu met GTR kan spelen hoop ik...
![]() ![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|