![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
SKOOP !!!!
No bullshit, ik heb ze WEL gevonden de eerste foto's ![]() ![]() http://www.qvickmotors.com/nl/?id=7&level=4 groetjes the saint |
|
||||
|
||||
Re: eerste foto's ultima
Quote:
![]() ![]() Zijn ze die wagen helemaal zelf aan het bouwen?
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
die hebben da precies zelf gelast enal?
|
|||
|
|||
ja jongens ik heb da gewoon gevonden hé, voor de rest weet ik er geen bal van, misschien dat kris28 meer weet.....
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Op de foto's is te zien dat het om twee chassis gaat, dus die ene zal dan wel van Belgium Racing zijn.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
De chassis zijn NIET bij Qvickmotors gemaakt, maar worden wel aangepast. Het zijn originele Ultima chassis rechtstreeks van de fabriek.
Het tweede chassis is inderdaad voor Belgium Racing... Hou de website in de gaten, telkens als er nieuwe ontwikkelingen gedaan worden op de auto's, zullen nieuwe foto's verschijnen. Op die manier kan je de volledige bouw van de auto's volgen. ik doe mijn best om regelmatig binnen te springen bij Erik om nieuwe foto's te maken... Ciao ! |
|
||||
|
||||
ik lees dat de ultima zal uitgerust worden met een BMW 3.2 krachtbron. Als je gaat kijken in de lijst met toegelaten voertuigen staat als motor vermeld GM. Voor zover ik weet behoort BMW nog altijd niet tot de GM groep. Hoe gaan ze dit oplossen? Als deze 2 Ultima's in de GTB klasse uitkomen en de marcossen verhuizen ook al dan word dit een redelijk drukke klasse. Misschien moeten alle andere deelnemers in GTA die niet met een Viper rijden maar vragen om naar de GTB klasse te mogen gaan omdat ze te traag zijn en moeten ze maar zeggen tegen RTM dat ze te snel gaan voor GTB en naar de GTA klasse moeten verhuizen.
|
|
||||
|
||||
De wagen is gehomologeerd met BMW motor en goedgekeurd door de NSK
Dus geen probleem www.qvickmotors.com |
|
||||
|
||||
Nice ...
|
|||
|
|||
Quote:
C U |
|
||||
|
||||
Eric is idd een van de bekwaamste wagenbouwers uit de Belcar (vind ik toch).
|
||||
|
||||
We zullen zien volgend jaar als er echt hard moet gereden worden om in GTB vooraan te willen meestrijden.
|
|
||||
|
||||
GTB was al een hele zware klasse die nu nog zwaarder wordt...
|
||||
|
||||
We hopen goed aan de bak te komen , wz zullen er toch alles voor doen .
Het voornaamste zal de setup van de wagen zijn dat is een heel nieuw begin ; maar ja die zullen we wel vinden
|
||||
|
||||
Wat is de timing? Is er een deadline voor de eerste test of gaat de eerste race meteen ook de eerste test worden? Ik geloof dat het zo toch was met de Mini. Hopelijk kan er nog wat gereden worden op voorhand hé
|
|