![]() |
|
|
||||
|
||||
Ik Zoek...
.. een partytent, scoutstent of iets in die aard.
Het is de bedoeling in het voorjaar (mei) een tweetal feestjes te geven bij mij thuis (communiefeestje en een tje voor mij ook ![]() Hiervoor zoek ik dus een tent van minimaal 5*4 en maximaal 6*10. Om eerlijk te zijn, ik wil het zo goedkoop mogelijk houden (de hele handel zal me al duiten genoeg kosten), ik weet ook dat je zulke dingen kan huren voor veel geld; die oplossing wil dus niet. Wie van jullie heeft zoiets liggen en wil me dat voor een prijsje verhuren voor een WE ? Ophalen en terugbrengen mag geen probleem zijn. En mits voorafgaande uitleg zullen we ze zelf wel opzetten ook. Laat maar iets weten, ... |
|
||||
|
||||
Alles hangt natuurlijk af van uw definitie van een prijsje eh...
![]() |
|
||||
|
||||
Geen idee,
Maar ik dacht aan zo'n 100 €, is dat niet aanneembaar ? |
|
||||
|
||||
Fordje,
Ik heb eens gelijkaardig berichtje gepost. En ik heb er ook geen (2e hands) gevonden. Toen heb ik me er twee kleintjes gekocht. (nl 2 van 3 x 6 meter) Ik had toen de keuze ofwel 1 van 4 x 8 meter ofwel 2 van 3 x 6 meter. voor ongeveer hetzelfde geld. Ze zijn te koop bij colruyt (collishop), bij droomland. Ik heb ze vorige zomer bij orga gekocht. Ben er heel content van. Maar moest ik ze opnieuw kopen dan kocht ik ze bij Colruyt of droomland. Die zijn (achteraf gezien) iets beter af te sluiten op de hoeken. (Dat zie je natuurlijk pas als je die van orga gekocht hebt natuurlijk.) Maar ik klaag niet hoor, 't is zeker geen miskoop geweest maar als je gaat vergelijken dan denk je dat het allemaal dezelfde tentjes zijn, en voor 95% is dat ook zo. (voor de juiste prijzen zie dus collishop bij colruyt) |
|
||||
|
||||
ik kan u aanbieden, 25 tuinstoelen, 4 tafels voor 6 personen (eventueel 8 personen), een springkasteel (3 x 3.5 met dak tegen zon en regen) en twee partytentjes ( volledig dicht te maken met 2 zij ingangen en aan de twee lange zijden vensters in (doorzichtige plastiek). allemaal vorige zomer gekocht met het oog op komenden doopfeesten en communiefeesten. En ik verhuur (tot nu toe het springkasteel) hier en daar eens om wat van de kosten te kunnen recupereren. als je al een datum weet , en je hebt interesse, geef hem tijdig door want communiefeesten en springkastelen hebben iets met elkaar.....
|
|
|||
|
|||
Tent 4x8 m beschikbaar voor 50 € per weekend van vrijdag tot maandag op voorwaarde dat wij zelf geen race hebben.
Zelf komen halen en terugbrengen. Onderflapppen afwassen en droog opbergen. Stoelen en tafels ook beschikbaar. Schade zelf terug herstellen. Voila |
|
||||
|
||||
Hey,
tof, !! Nu ff kijke wat ik allemaal nodig heb. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|