![]() |
|
#1
|
|||
|
|||
![]()
Donderdag 13 maart, vrije-trainings-dag
Gezellig sfeertje rond het Limburg asfalt vandaag. De start van het nieuw race seizoen hangt duidelijk in de lucht. Iedereen had er blijkbaar zin in Neem daar dan nog eens het stralend voorjaarzonnetje bij en het kan niet meer stuk. Zelfs het groepje van een twintigtal motoren die in de voormiddag reden konden ruim bekoren. Het was dan ook tijdens de training van deze tweewielers dat de meeste trucks arriveerde , nu en dan wou dat al eens chaotische verlopen door de werken aan de nieuwe paddock. Gedurende de middag pauze was het dan ook al behoorlijk druk in de pitstraat. Aan Clio’s duidelijk geen nood, Belcar, Touring of Clio Cup, ze waren er allemaal. (Philippe Dentant, Kieltyka, Frederic Bouvy, Luigi Vroman, Thiry, Heydens, Beulen-Alluin-Pestiaux, Lassine en nog enkele. De truck van het Selleslagh Racing Team had eigenlijk veel nieuwsgierigheid verwekt. “Zou daar soms de C.C. voor de Belcar 2003 inzitten”. Het was helaas de Mondeo die uit de buik van de truck rolde. Het was Patrick Slaus die om 13uur de sporen aan de maagdelijke witte Mondeo gaf, een uurtje later toen Patrick Selleslagh overnam brak aan de Bolderbergbocht de ophanging van het linkervoorwiel af met een gigantische schuiver en een parkeerplaats in de grindbak tot gevolg. Patrick Selleslagh moet het toch even warm gehad hebben veronderstel ik, bij zijn vorige uitstap in de Bolderberg bocht (24 uren van Zolder) liep het minder goed af. De Touring Cup Porsche van Marc Diver en Guy Kersten (First Racing), de BMW en de Porsche van Carworld Racing , de Porsche van Martens-Schreurs-Grootaers, de BMW Compact van Broodcooren-Brouwens en de Lotus Elise waren zowat de voornaamste Touring Cup aanwezige. AD sport bracht vandaag de Wauters Porsche van de 24 uren van Spa mee voor PatrickSchreurs en Jos Menten terwijl de familie Geerinckx zich kostelijk vermaakte met de AD sport Yaris. Bart Dejonghe was present met de ex Geerinckx Porsche (2001) maar gaat voorlopig deze wagen gebruiken om zo veel mogelijk ervaring bijeen te rijden. Nog geen competitie voorlopig. De eer van de Formule Renault Monza werd hooggehouden door Pulinckx, Verdonk en Hodencq. Met vijftig zullen ze ongeveer geweest zijn, maar de snelste was ongetwijfeld de March-Cosworth van Rodrigo Gallego of de Ferrari van de Nederlander Lanting. De BMW van Xavier Moermans zou eigenlijk een prijs moeten krijgen voor het prachtig doorhangen in de bochten, uniek. 'See you next week'. Foto's »»»»»» HIER Last edited by Rrubinio; 18-03-2003 at 09:45. |
#3
|
||||
|
||||
kan dat dat die site nog niet echt online staat??
__________________
if you think you have everything under control, you are driving to slow |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|