![]() |
|
|
||||
|
||||
F1 1977
Jawel, de makers van de GTR2002 mod voor F1-2002 zijn volop bezig met een nieuwe mod voor dit bangelijke spel, namelijk F1 1977: toen waren ondermeer James Hunt, Niki Lauda en Mario Andretti in de F1 actief. Het SimBin Development Team, ofte SBDT, levert echt meesterwerkjes af en dat zal nu ook zijn.
De vele liefhebbers van Grand Prix Legends op dit forum zullen deze mod wel kunnen smaken denk. Meer info klik hier enkele screenies ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
En hebben jullie de sobere maar o zo mooie liveries van de bolides uit dat tijdperk al eens goed bekeken?
jan |
|
||||
|
||||
Ben ik van op de hoogte
![]() Er komt trouwens ook nog een F1 1994 mod uit en een maandje terug hadden we nog de turbo-mod...modden voor F1 2002, you gotta love it !
|
||||
|
||||
Dat ziet er super uit. Kan al niet wachten.
|
|
||||
|
||||
voor GPL komt er een lemans mod.
nog andere mods voor F1 2002 die eraankomen: - een Group C mod - een toerwagen mod
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
ok, iemand is hier blij vandaag !
|
||||
|
||||
Daarnaast komt er ook nog een BPR-mod en een DTM-mod uit. Dat zijn al véél mods: alfa 147, GTR2002, Turbo-Mod, F1 1977, F1 1994, Group C, BTCC-mod en dan deze 2 nog! Negen bangelijke games voor de prijs van...
![]() |
|
||||
|
||||
Nog een fotoke! Bangelijk gewoon vind ik...
![]() |
|
||||
|
||||
Iets zegt mij dat dit geen screenshot is maar een 3D gerenderde afbeelding hoor...beke photoshop enzo....
|
||||
|
||||
Een beetje wel mss
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Allemaal goed en wel, maar f1 2002 werkt nie bij mij.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|