![]() |
|
|
||||
|
||||
24 uur van Zolder - nieuwtjes ...
Persbericht – 16 juli 2002
Line Up 24u van Zolder – AD Sport Gedeeltelijk was de samenstelling van de diverse equipages op de wagens van AD Sport reeds bekend, maar vandaag werden de laatste hoeken afgerond en kunnen we de definitieve samenstelling bekend maken. De Porsche 996 Bi-turbo die wordt toevertrouwd aan Albert Vanierschot, Freddy Van Roey, Hans Willems en Bert Lambrecht is nagelnieuw. Pas een half uurtje afgewerkt, stond deze wagen vorige donderdag reeds op het circuit voor de shake down. Piloten van dienst waren toen Vanierschot en Van Roey, die beiden met zeer stralende gezichten uit de wagen stapten. Ook Koen Wauters, Kris Wauters, Erik Bruynoghe en Guy Van Mol vatten de strijd aan met een Porsche 996 Bi-turbo. Deze wagen bewees samen met Koen en Kris al meer dan één keer zijn degelijkheid, en de bemanning maakt er geen geheim van dat ze resoluut voor een podiumplaats gaan. Zoals reeds eerder gemeld is de Porsche 993 met startnummer 72 een wagen die werd toebedeeld aan de “familie Geerinckx” . Vader Dirk, moeder Lieve en zoon Matthieu starten samen vol goede moed aan een avontuur dat hen 24 uren later een gezamenlijk gevoel van voldoening moet geven. Drie betrouwbare piloten samen op één wagen : een concept dat in het verleden al meer dan ééns bewezen heeft het enige goede te zijn… Dit jaar zet AD Sport nog een vierde wagen in. Het trio Harry Van Barneveld, Jurgen Lippens en Werner Moonens bemant deze wagen, en wil hiermee komaf maken met alle leed dat hen dit jaar reeds werd toebedeeld. Deze piloten zijn alle drie nieuw bij AD Sport, en willen dan ook in de eerste plaats bewijzen dat ze een plaats in het team waard zijn. Op een zeer betrouwbare Porsche 993 starten zij alvast vol goede moed ! Verdere info : AD Sport - Dries De Smet – 0495/45.15.36 – 013/52.21.25 Last edited by Sennake; 16-07-2002 at 21:55. |
|
||||
|
||||
vier wagens bij AD? whow! de mecaniekers gaan zich nie vervelen denk!
|
|
||||
|
||||
NU WORDT ER MIJ IETS DUIDELIJK SE
![]() post van mistery in de topic: stand mvd Harry weet idd zeer goed dat hij nog veel moet leren. Vorig jaar kon hij dat niet, daar het team waar hij toen reed er niet in slaagde de wagen in een degelijke configuratie te stellen, waardoor hij amper heeft gereden. Dit jaar, met goede hoop, werd er overgestapt naar een ander team. Maar helaas, wat blijkt : ook nu weer is de wagen absoluut niet competitief en staart de buitenwereld zich blind op één persoon. de andere piloten op de wagen, die behoorlijk sneller zijn dan Harry, slagen er echter ook niet in om een aanvaardbare tijd neer te zetten met die wagen, daar waar ze dat met andere wagens wel degelijk al bewezen hebben het wel te kunnen. De barslechte tijden van de laatste race in Francorchamps liggen volgens kenners voor het overgrote deel aan de wagen zelf. Niettegenstaande de niet wedstrijdwaardige wagen, ben ik er 100% mee akkoord dat bijscholing een goede zaak zou zijn voor harry. Daar is hij trouwens ook zelf van overtuigd. Alleen : er is nog een probleempje : als je geen wagen hebt die naar behoren functioneert, kan je niet trainen, en dat is nou net waar het schoentje knelt... ik moest toen denken, hoe weet die da allemaal? nu weet ik het dus... Dit is dus de kans voor Harry om zich te bewijzen, no more excuses dus van de wagen dit of dat ![]() Last edited by Scapa; 17-07-2002 at 11:54. |
|
||||
|
||||
volledig mee eens stijn
(trouwens die laatste zin, daar scheelt volgens mij toch iets mee zenne!)
|
|||
|
|||
Mag ik U erop wijzen dat Harry Van Barneveld en zijn medepiloten toen ABSOLUUT nog niet in beeld waren bij AD Sport ! Alles is de laatste dagen zowat in een stroomversnelling geraakt, en idd, bij AD Sport zullen zij effectief een competitieve wagen ter beschikking hebben. Autosport is mechanisch...shit happens...dat weten jullie ook, maar wat hen de vorige wedstrijden overkomen is , liep wel de spuigaten uit...
Last edited by Mistery; 17-07-2002 at 09:44. |
|
|||
|
|||
Quote:
![]() ![]() Die prijs die je me toen gaf was eigenlijk nog best te doen. Van hieruit is er zeker intresse maar even denken..... hoe gaan we die eurootjes weer bij elkaar zoeken ? Overuurkes zeker. |
|
|||
|
|||
Tuurlijk kan ik die ter beschikking stellen...
Prijzen en voorwaarden op het bekende telefoonnummer! Groeten, Mistery |
|
|||
|
|||
Ik ken de prijs en na de 24 uur beginnen we met het budget voor 2003. Dan zullen we wel eens rond de tafel gaan zitten.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ik denk het niet, en daardoor is deze post wat men noemt "inaccuraat"
|
|||
|
|||
Laurent,
Als je een bepaalde polemiek wil starten, gelieve dat dan rechtstreeks met de betrokken personen te doen, en niet via deze weg. De personen in kwestie zullen dat meer appreciëren, evenals de paddock-admins... Last edited by Mistery; 08-08-2002 at 07:52. |
|
||||
|
||||
Ik wil hier helemaal niks starten, maar als er zo eenzijdig wordt gesproken over een zaak die veel verder gaat dan het circuit-gebeuren, dan vind ik toch dat ik moet reageren, om de eenvoudige reden dat er misschien (meer dan waarschijnlijk) veel mensen zijn die niks weten, buiten wat ze hier lezen...
Er zijn bij Deti fouten gebeurd, maar niet alleen van de kant van het team, en ook binnen een andere omgeving dan de autosport, die hun rechtstreeks invloed hadden op het teamgebeuren....
|
|||
|
|||
Ben ik 100% akkoord mee, maar dat privé-gebeuren had ik er al willen buitenlaten, omdat zoals jezelf zegt : het niets met autosport heeft te maken, en autosport, daar draait het hier dan toch om...
Wat mij betreft : Case closed ! |
|
||||
|
||||
Zoals Mistery al aangeeft ... genoeg over dit onderwerp ...
verdere discussies kunnen per mail gevoerd worden. ==> Laat het topic voor wat het dient
|
||||
|
||||
de porsche van vanierschot heeft ondertussen een andere motor gekregen. de 3.8 is vervangen door een 3.4. er zat een fout in de motor die van bij porsche in duitsland kwam
bron: gva
![]() Last edited by Maarten; 24-08-2002 at 18:32. |
|
||||
|
||||
En deze morgen (in de regen) draaide hij al de 3de tijd... goe bezig dus.
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|