![]() |
|
|
||||
|
||||
Peugeot 206 WRC - 2000 - Tamiya - 1/24
omdat ik met de 307 bezig was en afentoe moest wachten ben ik ondertussen ook met deze bezig
hij is bijna klaar maar ik dacht zal snel nog foto,s trekken ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
addicted to peugeot Last edited by 306xtreme; 30-07-2010 at 01:58. |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
het einde is in zicht
![]() nog enkele punten afwerken en deze kan de vitrine in ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Niet slecht.
Uw modellen worden steeds mooier. Doe zo voort. En euhh, volgende keer de stoelen eens verven hé. Dat geeft zoveel meer. Voor de rest, mooi mooi. ![]() ![]()
|
||||
|
||||
thx loixrallyfan maar de stoelen zijn nu wel geschilderd in mat zwart van tamiya
![]() vind eerlijk gezegd ook dat het beter en beter lukt maar ik ben een beetje bang voor de afwerking ik moet nog redelijk wa dingen afplakken (raamrubbers , paneline's moet ik nog doen ) en daar denk ik dat ik juist nog niet de goeie feeling voor heb ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
Als je panellines gaat inkleuren, gebruik dan een fineliner van 0.1 of 0.05. Deze zijn op waterbasis en uitschuivers veeg je zo weg. En voor de rest, blijven oefenen. ![]()
Mvg Johny When people rob banks, they go to jail When banks rob people, they get a bonus. Last edited by Nismo; 31-07-2010 at 01:11. |
|
||||
|
||||
zal er op letten nismo
welke stiftjes gebruik gij en welk merk ?? foto is ook welkom om een beter idee te krijgen hoe ze eruit zien
|
||||
|
||||
Ik gebruik deze om panellines in te kleuren:
|
||||
|
||||
merci voor de info morgen eens opzoek gaan dan
|
||||
|
||||
Mooie vorderingen. Misschien ook eens wat aandacht aan de velgen geven. Eens een wash geven zodat er wat diepte inkomt. voor de rest goe bezig.
|
||||
|
||||
deze nog eens onder het stof uit halen se
hij is al ff klaar maar morgen neem ik foto,s
|
||||
|
||||
deze was al even klaar maar ik moest hem toch nog tonen hoe hij afgewerkt was
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() blijkbaar ligt er veel stof op hahaha ik zie het pas echt goed met de foto,s
|
|