![]() |
|
|
||||
|
||||
BRV Promoteam Racing in Belcar Endurance 2010
BRV Promoteam Racing in Belcar Endurance 2010
Club Room te Herent vormde op zaterdag 20 maart het decor voor de presentatie van het “BRV Promoteam Racing” 2010. Deze nieuwe structuur, ontstaan uit het BRV Racing Team rond Bruno Vermeeren en het Promoteam Racing van Wim Meulders, is vastberaden mooie resultaten te veroveren in het nieuwe Belcar Endurance Championship. Het team brengt een Porsche Bi-Turbo voor het duo Wim Meulders/Bruno Vermeeren aan de start en een VW Golf II voor nieuwkomer Emil Brasfalean. Bruno: “Eerst zou ik Jo De Poorter het allerbeste willen toewensen na zijn ongeval. Hierdoor kon hij spijtig genoeg niet aanwezig zijn zoals gepland en nam Patrick Michiels de presentatie op zich. Ik ben zeer tevreden met de overeenkomst voor dit seizoen. De oorspronkelijke plannen voor 2010 met een Seat Supercopa konden helaas niet doorgaan. Nadien werd ik in contact gebracht met Wim en ik kijk uit om samen met hem de Porsche Bi-Turbo te bemannen. De wagen werd volledig heropgebouwd en kreeg de nodige revisies mee. Dankzij onze partners die in dit project geloven zal ik actief zijn in de koninginnenklasse van de Belgische autosport. Het hele team zal er dan ook alles aan doen om hen de beste return te garanderen. Het is nu afwachten op de concurrentie in onze divisie, de klasse GT Open van het Belcar Endurance Championship.” Wim: “Ik ben tevreden dat ik opnieuw met de Porsche kan deelnemen in het Belcar kampioenschap. Samen met Bruno hopen we alle wedstrijden uit te rijden. Vorig seizoen werd deze wagen vooral ingezet gedurende incentives. Daarnaast reed ik enkele races met een Seat Supercopa. Aan de start verschijnen van een wedstrijd met de Porsche Bi-Turbo geeft me telkens een speciaal gevoel.” Emil: “Via Wim Meulders kwam ik in contact met de autosport. Ik ben zeer tevreden dat ik deel kan uitmaken van het BRV Promoteam Racing en dat ik kan rekenen op piloten met jarenlange ervaring om mijn eerste seizoen met de VW Golf II tot een goed einde te brengen!” Na de presentatie konden de genodigden genieten van DJ sets van ondermeer Niels Lagrange en Roel Buys. Volgende afspraak op 27 maart voor de Leuven City demo gevolgd door de Gordon Finest Race te Circuit Zolder op 09-11 april. Met dank aan Club Room en aan onze partners, BRV Promoteam Racing PERSBERICHT 23/03/2010 |
|
||||
|
||||
Prachtig dat er een Bi-Turbo aan de start komt dit seizoen
![]()
|
||||
|
||||
Is dat deze auto?
http://www.racingsportscars.com/phot...-06-09-006.jpg
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
is te hopen dat wagen wat betrouwbaarder is geworden,had in het verleden toch wel met wat mek pech af te rekenen
|
|
|||
|
|||
In 2007 geserviced door MSE ging het toch al vlotter dan het jaar ervoor.
599 gtb Last edited by 599gtb; 25-03-2010 at 01:19. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|