![]() |
|
|
|||
|
|||
GTL : Fun maar niet realistisch !
heb me net GTL aangeschaft !
Op een paar avonden ging het al lekker vooruit . ![]() Grafics zijn tof en ook de auto-keuze zie ik volledig zitten. Alleen het realisme laat te wensen over : Je KRIJGT 2 auto's : daar kan ik nog mee leven ( je krijgt meestal de race - kriebel als je al een basis auto hebt. Maar dan .............. JE KAN GELD VERDIENEN MET RACEN !!!!!!! Met een historic........ Nee dat is er echt wel over ! No way , Never en zeker niet in België ! ![]() |
|
||||
|
||||
Het is wel de bedoeling niet dat je ook met een koffer met geld naar de winkel stapt om dat spel te kopen hé...
|
||||
|
||||
GTL is zeker wel realistisch. Wat een onzintopic is dit toch. Ga DTM 3 spelen als ge iets 'realistisch' wilt.
Trouwens, de serie die wordt nagebootst is nog niet 's een Belgische serie, ik snap uw logica niet ... ik bedoel, er is gewoon geen logica in hetgeen ge zegt. Heeft totaal niks met realisme te maken, dat is gewoon een kapitalistisch gericht stuntje om de GT4'ers ook een beetje tevreden te stellen.
|
||||
|
||||
Quote:
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
Oei
Hé mannen,
wat een reacties ??? ![]() Was eigenlijk maar bedoeld als een sarcastisch grapje ! ![]() Ik vind het spel best in orde, laat dat gezegd zijn ! Excuse me for breathin' ![]() |
|
||||
|
||||
Excuseer.
![]()
|
|||
|
|||
Quote:
![]() Alhoewel............ ze hadden er toch een Clubman Mini mogen instoppen !!! ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
Quote:
Is zelfs ooit es kampioen geweest in zijn categorie in de BTCC ergens in de jaren 70. Dacht ik toch Of die met al die kleurtjes in de Sprinters Cup 2004 hé !!!! ![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|