![]() |
|
|
||||
|
||||
Belgisch Kampioenschap Rally - de data
Even de data van het Belgisch Kampioenschap Rally bijeen gezocht. 9 manches in totaal. Info via RACB
* 26-27 feb 2005 - Ardenne Bleue DePaddock Thread - De Foto's * 12 mar 2005 - Rallye de Hannut - DePaddock Thread - De Foto's * 02-03 apr 2005 - TAC Rally - DePaddock Thread - De Foto's * 30 apr-01 mei 2005 - Rallye de Wallonie - DePaddock Thread - De Foto's * 20-21 mei 2005 - Seizoensrally - DePaddock Thread - De Foto's * 24-25 jun 2005 - Ieper (FIA) - DePaddock Thread - De Foto's * 17-18 sept 2005 - Omloop van Vlaanderen * 08-09 okt 2005 - Haspengouw * 05-06 nov 2005 - Rallye du Condroz Last edited by Guido; 26-06-2005 at 23:55. |
|
|||
|
|||
![]() |
|
||||
|
||||
OK,
gevonden die datums.... oepsie merci he voor de verwijzing Maarten
|
|||
|
|||
Ik denk dat ik dit jaar voor het eerst wat rally's ga meepikken die tellen voor het BK. Maar zit misschien met een domme vraag. Deze luidt als volgt: Moet je ervoor betalen als je wil gaan kijken?
Mvg |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() Let wel op dat er misschien prijsstijgingen kunnen zijn dit jaar. Last edited by Autofan; 25-01-2005 at 20:53. |
|
|||
|
|||
Thanks Autofan
|
|
|||
|
|||
Re: Belgisch Kampioenschap Rally - de data
Quote:
Ook een nevenwedstrijd van Historic staat op stapel. De organisatie werkt met voorinschrijvingen. Indien ze op 1 maart 2005 het aantal van 20 deelnemers niet hebben bereikt, zal de klasse niet doorgaan. Bron : Turbo Magazine Blijkbaar een organisatie die goed beseft wat de toeschouwers willen en er zich volledig achterzetten. Proficiat zou ik zeggen... C U |
|
||||
|
||||
Re: Re: Belgisch Kampioenschap Rally - de data
Quote:
![]() ![]() Ik heb de Wallonie nog nooit bezocht, maar als er gaat komen waar men op hoopt, dan zullen ze mij er zeker zien. ![]() Verder lees ik net op pitstop.tv het goede nieuws dat Xavier Bouche dit jaar een full BK met een Renault Clio S1600 zal gaan rijden. Hij zal (de ex MI wagen) runnen in eigen structuur. Toch wel mooi, z'n overgang van een top groupN piloot naar S1600. Hopelijk volgen er nog en wordt de Supper 1600 klasse dit seizoen nog wat meer gevuld dan in 2004. Last edited by Mr.Dallara; 28-01-2005 at 17:28. |
|
|||
|
|||
Niet vergeten dat Bouche nog enige tijd met een saxo kitcar heeft gereden en dus de knepen van een voortrekker wel kent!
@ autofan : Ieper voor 25 euro, kaartje via via......?
|
|||
|
|||
Hanuit is wel degelijk op zaterdag 12 maart ...opletten dus ..
|
|
||||
|
||||
Re: Belgisch Kampioenschap Rally - de data
Quote:
( Bron: www.flyingfinish.be ) |
|
||||
|
||||
Quote:
edit: laat maar. Ben op de officiële site gaan kijken, en daar zeggen ze ondubbelzinnig vrijdag 24 en zaterdag 25 juni.
Groetjes, Domi. Last edited by Dominique; 08-05-2005 at 21:40. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|