![]() |
|
|
|||
|
|||
Heet van de naald
Zoals we reeds melding maakten in de voorbeschouwing van Circuit Zolder aangaande de derde wedstrijd van de Zolder Touring Cup aanstaande maandag zal AD Sport een Porsche 996 inzetten voor de broers Wauters en Albert Vanierschot.
Zodoende kunnen ze hun leiderspositie in de tussenstand trachten te handhaven. |
|
||||
|
||||
![]()
Leuk, een mooie wagen erbij
![]()
|
||||
|
||||
Peter, weet je ook welke 996?
|
|
||||
|
||||
Het is een wagen die nog maar één keer gereden heeft, namelijk op de 24uren van zolder 2002 en heeft een grote dakinluchtlaat, de wagen wordt normaal voorzien van een 993motor
|
||||
|
||||
Heb denk ik een foto van de wagen gevonden op vdb racepics maar (is mss stomme vraag) weet niet hoe ik die foto hier moet plaatsen
![]()
![]() ![]() Last edited by ZTCfan; 13-05-2005 at 21:17. |
|
||||
|
||||
Het is deze wagen:
![]() foto: 24u.be (ik denk Vincent DB)
|
||||
|
||||
waarom blijven steeds meer teams weg uit de TC? antwoord: zie foto hierboven.
|
||||
|
||||
Eerst nog maar eens zien of deze wagen onder de 95 decibels kan blijven.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Dat zal geen enkel probleem zijn, als je weet dat er een 993 motor in die auto zal zitten (Op de 24 uur zat er ook een 993 motor in trouwens, kan je zien aan de achtervleugel)
|
||||
|
||||
Quote:
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
http://www.m-s-e.be/ Last edited by B.V.S.; 14-05-2005 at 01:22. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Waarom rijdt deze wagen geen BTCS?
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Normaal waag ik mij niet aan dit soort uitspraken, maar deze keer kon ik het niet laten. Temeer omdat dit de mening is van heel veel teams in de TC, en niet enkel van mij alleen...
http://www.m-s-e.be/ Last edited by B.V.S.; 14-05-2005 at 09:37. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|