![]() |
|
|
||||
|
||||
Gt4
Weet er iemand hier op welke sites dat ik screenshots kan vinden over Gran Turismo 4 ? Ben erg benieuwd naar dit spel, als je al zag hoe goed GT3 was kan ik nauwlijks wachten voor GT4
![]() Greetzz.. Corvetteboy |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
game ziet er heel goed uit!! kwas eens op zoek gegaan naar ne car list, maar kwam op een forum bij ne lijst uit van bijna 800 wagens, waaronder ook enkele ouder F1's van oa Alfa Romeo en Honda, die lijst lijkt me wel niet echt officieel te zijn ... nog ff afwachten dus vrees ik
|
||||
|
||||
In een demo zitten deze ( samen met 3 circuits ) :
Alpine Renault 1600S Nissan Fair Lady 240AG Subaru Impreza Rally Car Subaru Impreza WRX Sti Mitsubishi Evo VII Rally Mitsubishi Lancer Evo VIII Chevrolet SSR Lotus Europa Special Chevrolet Corvette Stingray 350 Chevrolet Camaro Z28 302 Isuzu Giulla Spirit 117 Coupe GTA Toyota Corolla Levin 1600 GT Apex Plymouth 'Cuda 440-6 Pontiac GXP Toyota Supra 2.5 Twin Turbo Honda Prelude Type S Suzuki Cappuccino Chevrolet Chevelle SS 454 Pontiac GTO Chrysler Prowler Pontiac Vibe GT Chevrolet SS12 Nissan Z Unlimited Edition Honda RSX-R Unlimited maar : Quote:
|
|
||||
|
||||
vanwaar hebt ge die demo?
|
||||
|
||||
zal een demo zijn voor ps2 hé
![]() die staat op van die speciale demo-cd's. Enkel te verkrijgen ergens bij dacht ik.
|
||||
|
||||
PlayStation 2 demo vanop een beurs ergens in Las Vegas, gekregen van een kennis ( is zelfs NTSC )... Of die al bij een magazine zat weet ik niet...
|
|
||||
|
||||
![]() in ieder geval, ik moet da spel hebben ![]() wanneer komt hem uit?
|
||||
|
||||
neje, die heeft nog niet bij een PS2-magazine gezeten (toch het officiele niet) anders had ik het wel geweten!!
voorlopig staat de release voor 30 juni gepland (toch volgens de game mania site). Ik MOET het spel ook hebben hoor!! alleen hoop ik wel dat de gameplay was is bijgeschaaft, want die van GT3, was toen wel goed, maar er zijn er al vele betere ondertussen, als ge dan met GT3 rijdt, zijt ge precies over de baan aan het glijden!
|
||||
|
||||
Nog altij wel geen schade dat is wel dom.
|
||||
|
||||
enkele nieuwe screenshots:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() bron: ps2.ign.com
|
||||
|
||||
1 van de mooiste racegames als je het mij vraagt ga ik zonder twijfel kopen
|
|
||||
|
||||
We kunnen stilaan beginnen aftellen: woensdag 9 maart ligt dit prachtige game eindelijk in de Belgische winkels!!!
Ik ben vandaag nog op een interessante site gekomen, maar wsl kenden de meesten deze al ![]() Hier stond nog wel een leuk nieuwtje te lezen: Quote:
![]()
|
||||
|
||||
screens Vertigo - de andere op de vertrouwde site
![]()
Last edited by JPMontoya; 21-02-2005 at 21:36. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|