![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Op dinsdag 18 maart 2003 organiseert Autosport.be voor het eerst de "Racing Experience Day", een evenement voor de autosportliefhebber (particulieren en bedrijven) aan zeer democratische prijzen. Meer info: Klik Hier
![]() |
|
||||
|
||||
Ik ben zeker van de partij,wil wel eens zo een Yaris aan de tand voelen
![]()
|
||||
|
||||
En moogde dan ook gas geven en beginnen ze niet direct te aan te manen om wat trager en wat rustiger te zijn
![]() Dan wil ik dat wel een doen... ![]() |
|
||||
|
||||
school
![]()
|
||||
|
||||
voor ne Yaris doe ik de moeite ni zé, t is ni dat da zo geweldig is
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
airco
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Op mij kan je alvast rekenen, daar haal ik mijn neus niet voor op!
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Wil het verschil tussen zo'n Fun Cup en een Yaris wel eens weten dus heb me ook ingeschreven
![]() (tien minuten later) Nog iemand die geďnteresseerd is hier, ik heb dus twee verschillende inschrijvingen gedaan ![]() Philippe, is het goed als ik deze beide met één overschrijving regel met als vermelding RACING DAY, BESTELLING NR XXXX en YYYY?
Visit Kartgrid.be Last edited by Flitser; 30-12-2002 at 01:34. |
|
||||
|
||||
16 is te jong zekers
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Ik heb me ingeschreven voor de race experience,en ik ga er uiteraard niet naartoe denkende dat ik Schumacher ben,gewoon voor hetgeen ik eruit kan leren,en als ik mijn rondetijd wat kan aanscherpen iedere ronde ben ik al ferm gelukkig.
|
||||
|
||||
Ik zou komen als t nie was da ik het dan enorm druk heb, vlak voor ons seminarie. Echt wel erg, juist in de periode da onze groep zijn werk voor t seminarie moet doen.
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|