View Single Post
Old 11-03-2004, 22:28
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic

Quote:
Originally posted by Sennake
..., maar als er geen enkel onderdeel past geef je als beginneling rap de pijp aan Maarten hoor....
Dat weet ik nog zo zeker niet. Mijn eerste Airfix', Matchbox', en Hellers pasten anders ook niet en uwe Skyhawk nog veel minder. En we zijn er toch ook nog altijd bij.

Als een beginner, écht modelbouw talent heeft, zal een slecht passende Heller kit hem er niet van weerhouden om door te groeien hoor.

En op de vraag hoe het mogelijk is waarom in de 21ste eeuw nog steeds slecht passende kits verkocht worden? eh bain, ce sont des Français peut-être? In ieder geval denk ik dat het wel secuurder kan, maar dat er dan meer geïnvesteerd dient te worden in de mallen, en dus wordt alles duurder. Heller heeft - ondanks alles - een markt, ze brengen immers meer kits uit dan Tamiya, dus moeten ze wel goed verkopen. En als die markt nu het "entry-level" segment is (getuige ook hun paketten die ze verkopen met verfjes, penseel en lijm) dan vind ik dat een goede zaak. De studenten zullen er alleen maar blij mee zijn - allez, denk ik he
Reply With Quote