Quote:
Originally posted by Flitser
Ik vind het van sommigen die er niet bij waren wel niet gepast dat er op iemand onmiddellijk de term onverantwoord of roekeloos wordt gekleefd (ik heb het niet persé op mensen die hier op het forum zitten) terwijl men niet eens enig benul heeft hoe het ongevalletje gebeurd is.
Laat ons niet te snel conclusies trekken.
Voor zover mij verteld is was het een spijtig voorval dat iedereen kon overkomen, dat zou de piloot die erbij zat zelf ook bevestigd hebben want hij had dit zelf ook iet zien aankomen blijkbaar. Wie tegen 50 door de chicane is gegaan zal daar uiteraard geen last van hebben gehad 
Voor zover ik weet is er dus geen sprake van het feit dat de man in kwestie niet zou geluisterd hebben naar de "instructeur".
|
De persoon die het ongeval had, was volgens onze informatie niet roekeloos of onverantwoordelijk. Het was zuiver een kwestie van een verkeerde reflex na een verkeerde inschatting van een situatie. Wij hebben de bewuste persoon ook nooit iets verweten.
We moeten enkel eens nadenken hoe we dit in de toekomst gaan aanpakken, want ik blijf erbij dat het een schitterende dag was voor 99% van de aanwezigen.