View Single Post
Old 18-03-2003, 22:06
Speesman's Avatar
Speesman Speesman is offline
de snelste doctorandus

Het was zeer, zeer leuk!!!!
Een verslagje van mij:
Eerst mochten we 5 rondjes als passagier meerijden. Hier vond ik dat mijn piloot nogal traag reed en ik zei dat hij nogal rap remde voor de bocht (wat ook zo was, maar de reden was wel dat hij alles nog wat aant opwarmen was). Gevolg: hij kreeg al schrik toen ik achter het stuur kroop, misschien niet helemaal onterecht
In mijn 2de ronde kom ik tegen vrij hoge snelheid over de sacramentsheuvel naar de villeneuve-chicane. Ik rem, maar dan breekt mijn wagen ineens compleet uit. Ik dacht dat ik tegen de muur ging plakken (en de piloot naast mij dacht dat nog meer ), maar heb hem toch nog terug recht kunnen krijgen (en nog mooi de Villeneuve kunnen pakken). Blijkbaar heeft dit vrij veel indruk gemaakt op de piloot naast mij, sinds dan kon ik niets fout doen. Heb zelfs volgens toch meer dan 5 rondjes mogen rijden (op het einde reed ik nog alleen op het circuit). Het ging wel goed vond ik, op het einde heb ik enkele rondjes eens echt alles mogen geven (een paar keer echt wel op de limiet gereden ). Achteraf heb ik nog veel lovende commentaar gekregen van de piloot naast mij, dus ik ben zeker tevreden!!!
Ik zou zeggen: tis voor herhaling vatbaar!!!
Ik weet dat Sennake 2 keer ongeveer de zandbak in zat (niet met 4 wielen, maar toch een beetje ). Ik ben benieuwd hoe de rest het heeft gedaan (Werner, Bart, ...). Geen zandbakken bezocht??
Reply With Quote