Jan doe geen moeite...
Graphics... Vanuit de cockpit rijden is niet te doen... je gezichtsveld is veel te beperkt en de cockpits komen niet echt geloofwaardig over.
De track's zijn niet echt accuraat te noemen, en de graphics daarvan zijn ook allesbehalve.
Je kan auto's inhalen aan de buitenkant over het gras... de physics zijn arcade, rijd je je voorwielen zo krom als wat, dan nog stuurt je auto min of meer. (veel verschil voel ik niet omdat ik zowiezo geen gevoel heb dat ik met een auto rijd in dit spel)
Ik kon mijn pedalen niet instellen omdat het game geen meerdere controllers ondersteunt. Volgens mij is de ideale controller hiervoor een gamepad...
Die filmkes zijn zo cliché als wat, de stoere piloot en zijn entourage zijn ronduit belachelijk.
kl*tegame. Het is van de hand van Codemasters, ik had zoiets dus verwacht: Een arcade game die als sim voorgesteld word, en door vele gamers als beste sim bezien zal worden :/ Hoera...
Mensen die graag Colin Mcrae speelden zullen zich hier waarschijnlijk ook wel een paar uurtjes mee kunnen bezighouden. De gemiddelde simracer daarentegen...
Die IRL sim die ze aan het maken zijn zal ook niet veel voorstellen vermoed ik, evenals Colin Mcrae 3...
|