Quote:
Originally posted by Obi-Jan
Bij mij crasht dienen demo van't moment da'k wil gaan rijden (allez, ik neem aan dat ge na gekozen voor automaat of manueel en continue selecteerd te hebben dat ge dan kunt gaan rijden).
Verschillende resoluties en kleurdieptes geprobeert (zowel desktop als in het spel), maar noppes...
Systeem: Athlon XP2000, 512Mb ddr, Win98se (DX8.1), Gf3 Ti200 (v29.42 drivers), SB PCI512 soundcard, Logitech MOMO FF stuur.
Suggesties?
Jan.
=---
|
De demo heeft bij ook meermaals een crash veroorzaakt, zelfs in die mate dat mijn XP een blauw kleurtje kreeg

en mijn pc prompt gereboot werd. Na het opstarten kreeg ik dan de melding, dat er een veiligheidscopy teruggezet was wegens een erstige systeemcrash. Ik hoop dat dit bij de release van het spel opgelost is anders zal het rap in de vuilbak liggen...
De graphics vond ik dan weer knap met alle instellingen op max. maar het racen stak me toch een beetje tegen... hopelijk brengt de verhaallijn nog wat extra gameplay met zich mee... al bij al kijk ik toch uit naar de release en zal ik dit spel zeker kopen al is het enkel maar om een firma als codemasters te steunen, ze hebben toch al heel wat racegames gemaakt en dat apprecieer ik altijd wel
Over geluid gesproken! Gisteren heb ik Racing Simulation 3 van Ubisoft eens geïnstalleerd, das pas slecht geluid hoor...

precies een spel van 5 jaar geleden !!! Gelijk terug van mijn PC gesmeten!