Quote:
Originally posted by Big John
OEF, wat een finish. Ik heb pas in de replay kunnen zien dat ik inderdaad nog net mijn 3e plek heb kunnen vasthouden.
|
De finishfoto...
Quote:
In mijn ogen heeft mijn minidisco echter voor een kleine "competitie vervalsing" gezorgd.
Aangezien ik na ronde 4 niet meer op het pitbord van Verschueren voorkwam, kon hij volgens mij niet weten dat niet hij, maar ik nog op positie 3 rondreed.
Had hij dit geweten, dan had hij mogelijk in de laatste 8 ronden wat steviger doorgereden en had hij mij waarschijnlijk nog wel kunnen verschalken en mogelijk ook nog Peter Raemen.
|
Ik had door dat jij het was en dat je niet gescoord werd toen ik jou Joop op een ronde zag zetten. Om te forceren zou ik echter weer meer op de remmen hebben moeten rekenen en dat was nu juist waar ik een beetje problemen mee had weet je nog wel. Ik heb gewoon "smooth = fast" proberen het gat te dichten en toen ik uit onverwachtte hoek wat hulp kreeg dacht ik mijn kans schoon te zien. T.t.z. er moet eerst nog een opening vallen, natuurlijk. Ik kon net niet dicht genoeg blijven om de aanval in te zetten bij het ingaan van de Ninety, maar toen ik jou naar de binnenkant zag verdedigen dacht ik van "Ok BJ, eens even zien hoe goed jij de pk's op het asfalt krijgt". Net voldoende, zo bleek.
Quote:
Hoe dan ook, het was voor 't eerst dat ik zo'n close finish heb meegemaakt. En dat heeft mijn hele week goedgemaakt .
|
Yep, zoals Mario zich onlangs liet ontvallen: "Daar doe je het toch gewoon voor."
BTW: je mag mij rustig Jan noemen in je verslagen. Ik vind Verschueren altijd zo stijf klinken.
Jan.
=----