View Single Post
Old 17-02-2003, 21:36
Big John Big John is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally posted by Mario
VERSLAG VAN DE GP VAN CANADA IN MOSPORT

...
Sablon was intussen weer voorbij Big John, die er iets later de brui aan gaf.
....
Hola, even iets rechtzetten .
Ikzelf gaf er niet de brui aan, maar m'n verbinding liet het weer eens afweten.

En dat terwijl ik - na een afschuwelijk slechte kwalificatie (+2 sec achter m'n PB ) - erg veel lol in de wedstrijd zelf had.
Ik zag vanaf de start twee, en soms zelfs drie wagens, voor me rijden. En ik kon ze bijhouden .

Rudy Saenen zat voor me op gemiddeld zo'n 100 tot 200 meter. Soms kwam ik wat dichterbij, soms liep hij weer wat uit.
Ik zag Mario daar weer kort voor rijden.
Zonder te pushen kon ik het tempo goed volgen en besloot de eerste fase van de race "steady"aan te doen...inhalen zou toch een hele toer worden.
Gewoon af en toe Rudy even laten zien dat ik er nog steeds was (vooral in die langzame haakse bocht - even in z'n versnellingsbak duiken ).

Zo rond lap 4 maakte Coureur Sablon een klein foutje die Rudy en ook ik snel konden afstraffen.
"Zo, da's de eerste..." dacht ik nog.
Even later begon mijn verbinding op te spelen, m'n quality balkje begon zenuwachtig te doen.

Ik had al moeite met de concentratie - redelijk zware dag gehad, en weinig slaap door m'n schouderblessure - en dat op en neer gaande balkje was waarschijnlijk net de druppel die mij T2 liet missen .

Hoe dan ook, ik stuurde te laat T2 in en ging een redelijk stuk door het gras, waardoor Mario mij weer voorbij ging.
Weer terug op de baan zag ik dat ik niet veel verloren had, ik had Mario niet eens zover voor me.
Nou, maar weer van voren af aan beginnen en proberen Mario langzaamaan weer binnen te angelen.
Helaas gaf korte tijd later m'n verbinding er de brui aan

Errug jammer, want ik was gevoelsmatig met een heerlijk spannende race bezig.

Nu maar hopen dat m'n verbinding het wel houd op Watkins Glenn.
Ik vrees echter het ergste, ik heb de hele week al weer een jumpy qualitybalkje .

BTW Mario, weer een top-verslagje :up:.
Ik vond 'm vanochtend op m'n werk in mijn postvakje. Ideaal leesvoer om onder het genot van een kopje koffie en een rokertje in onze rookruimte even door te nemen...

Last edited by Big John; 17-02-2003 at 21:38.
Reply With Quote