Sterkte Stefan.
Mijn raceavond kon beter. Ik voor het eerst sinds heel lang veel geoefend voor Mosport, want ik heb wel een boontje voor die baan. Tijdens de eerste helft van de trainingen sta ik zelfs op de 3de plaats, maar word uiteindelijk toch terug op m'n rechtmatige plaats gezet. Had gehoopt op een pr tijdens de trainingsritten en ook dat ik sneller zou gaan dan de Papy-referentie, maar geen van beide kwam uit.
Bij de start accelereer ik Rudy eruit en de eerste 8 ronden waren de leukste voor mij. Eerst enkele ronden Rudy kunnen afhouden en op den duur begon ik wat in te lopen op Jan (ook al nam ik telkens turn 2 slecht; te vroeg insturen en op de boordstenen). Dan in de vierde ronde of zo gaat het bijna mis na de jump, zodat Rudy en ook BJ (die ik nooit in m'n spiegels had gezien, omdat je in GPL on line maar 1 auto tegelijk in je spiegels ziet) er langs kunnen. Ik kan m'n karretje echter aanhangen en zo ontstaat een treintje van 3 à 4 wagens. In de achtste ronde gaat BJ iets te breed in turn 2 en ik erlangs. Iets later verlaat hij de strijd en begint mijn lijdensweg. Vrij veel gespind sinds dan, 1x shift-r ook en uiteindelijk op een ronde geëindigd

. Achteraf zie ik dat ik wel de 3de snelste raceronde reed, wat me in zo'n select gezelschap nog nooit overkomen is, maar wat ben ik ermee ? Concentratie vasthouden is nog steeds m'n grootste probleem, zeker als ik alleen rij...