Quote:
Originally posted by Ferrari Forever
Voor al diegenen die naast f1 2002 ook nog eens iets anders spelen : de laatste paar maand zijn er een paar bijzonder leuke titels verschenen. Spearhead, de add-on van het sublieme Medal of Honour Allied Assault. Prachtig, schitterend, maar wel verschrikkelijk kort. Al maakt de multiplayer dan weer veel goed.
Verder ook al veel genoten van Hitman 2, al is die dan weer redelijk moeilijk.
En heel recent is Sim City 4 verschenen en qua verslavingsfactor kan deze serieus tellen. Sinds ik Xp heb kon ik Sim City 3000 niet meer spelen, maar dit betekent dus weer uren stadjes bouwen.
De graphics zijn opgepoetst, de gameplay is min of meer hetzelfde gebleven met een paar wijzigingen maar het blijft nog altijd even leuk. Er is geen begin, geen eind, je moet alleen maar zorgen dat je je stadje draaiende houdt en je sims tevreden zijn. Klinkt simpel, is het niet, maar plezierig is het wel.
En wie Sc4 al zou hebben heb ik een klein vraagje : weet er iemand hoe je je eigen muziek importeert in de game ?
|
Simpel die muziek invoeren hoor... Je zet in het spel zelf de muziek af (de andere sound laat je gewoon opstaan hé). Ondertussen zet je je eigen muziek op dmv bijv. winamp, wmp,... en dan trug het spel opzette en je hebt muziek