View Single Post
Old 02-01-2003, 18:03
Obi-Jan's Avatar
Obi-Jan Obi-Jan is offline
De Paddock Regular

Merci voor de lauweren...

Niet meer gescored worden is inderdaad behoorlijk irritant. De regel in de VRL is van gewoon te blijven rijden en achteraf via de replay uit te zoeken waar je terecht gekomen bent. Ik realiseer mij ten volle dat dit een haast bovenmenselijke concentratie en doorzettingsvermogen zou hebben gevergd op Le Mans, dus kan ik er in komen dat je de boel geparkeerd hebt.

't Is inderdaad zo dat andere deelnemers jouw "track position" niet meer kunnen afleiden uit hun pitboards, maar het is niet zo dat een achterliggende rijder ziet dat jij een blauwe vlag gezwaaid krijgt. Dat vind ik trouwens een van de grootste tekortkomingen in de GPL marshalling.

Moeilijke situatie om uit te maken in hoeverre je kan aanvallen of verdedigen. Lijkt mij dat je het meeste recht hebt van je mannetje te staan als het snelheidsverschil verdedigend klein is en aanvallend groot.

Misschien eens een idee (voor de flexibele geesten, ik kan zelf niet typen en rijden tegelijkertijd) om daar een waarschuwingssignaal voor af te spreken. NBS (Not Being Scored), bvb.?

Jan.
=---