Ik heb de Act-Labs en ik heb die moeten kopen via de website van Act-Labs + de Shifter. Ik lag aan +- 300€, en dan heb ik later nog eens die Performance Pedals bijgekocht.
Een vriend heeft een Momo gekocht voor de helft van de prijs. De FF is beter en veel precieser dan de Actlabs. De enige voordelen die ik zie bij mn Actlabs is dat er meer knoppen opstaan, dat het stuur groter is, en dat de FF zwaarder is. Maar liever een preciese fijne FF dan een zware. Ik weet niet of de Momo even duurzaam is, maar het ziet er in ieder geval zo uit. De pedalen van de Momo zijn wel kl*te vergeleken met de actlabs performance pedals. Die zijn prachtig, met een lange slag, een harde geleidelijke rem, en een koppelingspedaal, maar ze zijn alles behalve duurzaam... Hun service maakt echter veel goed (alhoewel het schijnt dat die tegenwoordig ook niet meer is zoals ze geweest is)
De momo is zeer precies, en hij ligt zéér goed in de hand, Daar kan Actlabs iets van leren. Die bovenste spaken van mijn Actlabs staan niet goe en ik pak mijn stuur daardoor vast met mijn handen op '10 voor 2' bij de Momo ligeen je handen beter, en meer ontspannen op 'kwart voor 3'
Als mijn Actlabs het ooit begeeft denk ik van ofwel een goedkopere maar betere Momo te kopen, maar met andere pedalen.
Heeft iemand een idee wat de BRD pedalen kosten? Meer dan mijn hele Actlabs installatie hier waarschijnlijk, maar het is voor mij de investering waard als ze zo goed en duurzaam zijn als iedereen beweert....
Last edited by Timpreza; 15-11-2002 at 02:19.
|