Thread: Foto's 24 Uren
View Single Post
Old 27-08-2002, 16:57
Mistery Mistery is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by Joosen
Mannekes, ten eerste, ik maak die site niet, ten tweede, ge moet er voor mijn part nie naar kijken, en ten derde (en het belangrijkste) onze webmaster heeft zelf tijdens het weekend zo'n driehonderd foto's gemaakt en ook tijdens het weekend er al een heel deel van online gezet. Wij hebben niet de pretentie van een copyright aan te vragen omdat wij dit doen voor ons plezier. De hypochrisie stijgt ten top als zulke dingen gepost worden terwijl er op de paddock andere fora zijn waar foto's gepost worden waarvan er geen enkele zelf gemaakt is.

Ik dacht dat wij allemaal gewoon autosportfans waren die dit allemaal deden voor de lol, als ik mij vergis, laat het dan even weten.
Tim,

Als jij de site niet maakt, contacteer dan eventjes diegene die de site wel maakt
Dat jullie zelf een pak foto's maakten kan ik alleen maar toejuichen. Doch waarom plaats je dan die van anderen er tussen zonder hun toestemming te vragen ?

Je vergist je absoluut niet dat jullie, en wij trouwens ook, dit doen voor onze hobby . Maar niettegenstaande dit gegeven is het toch steeds zo dat we als autosportliefhebbers geen misbruik moeten maken van anderen hun geleverde werk.

Ik hoop dat je hiermee kan leven, voor verdere vragen en info kan je gerust via PM of mail bij mij terecht.
Reply With Quote