Quote:
Originally posted by stijnconinx
NU WORDT ER MIJ IETS DUIDELIJK SE
Dit is dus de kans voor Harry om zich te bewijzen, no more excuses dus van de wagen dit of dat . Ik hoop voor hem dat het lukt (dit woordje was ik vergete, twas al laat eh) maar afspraak dus op het einde van augustus
|
Vwala, we zijn dus eind augustus, en voor één keertje wil ik hier nu op terugkomen.
Niettegenstaande de wagen van Harry is uitgevallen na 16 uur wedstrijd, door een mechanisch defect (shit happens...), zijn er deze keer over Harry als piloot dus enkel positieve zaken te melden.
- één training vooraf volstond dus blijkbaar om hem de nodige richtlijnen en rijlijnen mee te geven
- zowel tijdens kwalificaties als trainingen hield hij zich perfect aan de gemaakte afspraken
- hij reed als eerste piloot in het donker, en ook voor hem was het de eerste keer dat hij bij donker reed. 1.53.9 is dus een zeer goed resultaat voor hem, gezien de gemaakte afspraken dat er terughoudend gereden diende te worden
- bij daglicht slaagde Harry er in om rond de 1.50 te draaien. Voor iemand die eigenlijk vanop NUL terug moet beginnen is ook dit een zeer gunstig resultaat.
- de slipper die hij maakte kon hij terug corrigeren zonder de wagen schade toe te brengen of andere wagens in gevaar te brengen
Blijft het feit dat hij nog veel moet leren. Positief is hierbij dus dat hij ook nog veel WIL leren ! Een tweede Albert kunnen we er niet van maken, maar progressie heeft hij zeker en vast nog in zijn mars.
Ik persoonlijk sluit hierbij dit onderwerp af, met de hoop dat zij die er vroeger kritiek hebben op geuit bij deze dus weten dat er in een degelijk gestructureerd team toch iets kan worden bereikt voor mensen die echt willen !