Quote:
Originally posted by Sennake
Men schijnt hier AD te vereenzelvigen met het "witte monster", terwijl er niet minder dan 4 Porsches ingezet worden. En daarvan is de "Intermarché-Porsche" op een mooie 6e plaats de best geplaatste. Raar dat zoiets over het hoofd gezien wordt.
De witte 43 heeft vandaag te kampen gehad met motorproblemen (zoals je trouwens als kon lezen op www.24u.be) maar bij AD is iedereen er gerust in dat de prijzen uitgedeeld worden ... op de eindmeet.
|
Ik focuste mij op het laatste werkstuk van AD omdat men over deze wagen zoveel vertelde over het potentieel van de wagen (dat er 100% zeker is), hier en ook op andere sites. En als je dan niet verder komt dan een 24ste plaats ofzo mag dit toch wel vermeld worden, zeker als je weet dat er 4 qualifs zijn. Ik denk dat ze bij AD zelf ook wel beter hadden verwacht. Maar goed er is nog niets verloren, ik hoop in ieder geval dat ze tijdens de race de vipers kunnen bedreigen en wie weet nog meer.
Ik heb de porsche van Wauters en co. zeker niet over het hoofd gezien maar dan moet ik iedereen vermelden. Zeker Peter Theeuws heeft geweldige prestatie neergezet waar ik
van-achter-over viel. Ik weet zo toch ongeveer wat je met een BMW op Zolder kan, maar dit verbaasde me toch. Ze hebben iets magisch met deze (idd ex G&A racing wagen

) gedaan, ik zou het graag weten