Ik meen begrepen te hebben dat VincentDB over hetzelfde fototoestel beschikt als mezelf en Raceboy, nl. een Olympus C-700 Ultra Zoom. Indien die informatie klopt zou ik aan Vincent durven vragen om zich als 3e fotograaf aan te bieden, zodat we er nog slechts één zoeken. Het voordeel van 3 dezelfde fototoestellen is i.v.m. het downloaden van gemaakte foto's op de PC enorm handig. Ikzelf beschik in nood nog over een 2e digitaal toestel dat uitermate geschikt is voor stilstaande beelden. Eventueel kan dat ook ingezet worden indien een 4e fotograaf zich aandient die niet over een digitaal toestel beschikt.
Verder wens ik er nog aan toe te voegen dat de webmasters die aan de PC zullen zitten niet van een kleintje vervaard mogen zijn, en vooral niet mogen terugdeinzen van een slapeloze nacht. We gaan wel in 2 ploegen van 2 man werken maar dan nog zal de ploeg "in stand by" wel het nodige lichtere werk moeten doen of even naar de race zelf gaan kijken uiteraard. Zelfde opmerking voor onze verslaggevers, fotografen en andere medewerkers. Slapen zal er niet veel bij zijn, en vergeet ook niet op tijd te eten en te drinken. Anders haal je de finish letterlijk en figuurlijk niet. Maar de uitdaging aangaan om er echt iets moois van te maken op zich is al enorme motivatie en de voldoening als het ganse concept geslaagd is zal zeer groot zijn. We kunnen en mogen circuit Zolder niet ontgoochelen. Als we ons engageren moet het ook GOED zijn.
Met de vierhoek ADSport-Misteryracing-DePaddock-Traxx kan het eigenlijk niet mislopen. Desalniettemin zal iedereen zijn beste beentje moeten voorzetten om het concept te laten slagen. Ik zou zeggen : succes!
En laat nu de kandidaturen maar binnen rollen!
|