Quote:
Originally Posted by Ferrari rules
Hallo,
Ik heb een vraagje...
Aangezien deze beurs zowat in mijn tuin gehouden wordt, zou ik zeer graag eens meedoen onder de padockers! ik zou dan ook wat modellen meebrengen en eventueel eens deelnemen aan een wedstrijdje... Wat moet ik hiervoor doen en wat wordt er van mij dan verwacht?
Alvast bedankt mannen! 
|
Wel, het is heel simpel: je brengt de modellen die je wil showen op zaterdagmorgen naar onze stand, en wij zullen er wel voor zorgen dat ze ergens worden ingepast. We hebben besloten ook dit jaar geen thema aan te houden, dus dat houdt dat je zowat alle soorten modellen kan meebrengen (zolang het maar civiele modellen betreft natuurlijk).
Voor wat betreft de wedstrijd: je leest de documenten "PraktischeRichtlijnen" en "Wedstrijdformulier" eens na in de eerste post, en dan heb je alle nodige info. Je schrijft je modellen op zaterdag ter plekke in de wedstrijd in, en je betaalt het wedstrijdgeld. Dan is het wachten tot zondagmiddag vooraleer je weet of je gewonnen hebt of niet.
Als je dat wenst, dan kan je mee de stand bemannen. Gewoon aanwezig zijn op zaterdag en/of zondag dus. De rest wijst zichzelf uit.
Laat me weten of je eten wenst op zaterdag- en/of zondagmiddag. Dat moet ik voorhand bestellen. Het menu vind je op het inschrijvingsformulier, eveneens in de eerste post.
Tot dan!