Toen werd het tijd voor het dashbord. Om te beginnen heb ik iets gezocht om de stuurstang te vervangen. Het resin exemplaar was niet mooi recht dus dat moest beter kunnen. Na een tijdje zoeken iets gevonden van de perfecte dikte, en ja hoor daar zijn ze weer, ne checkerpin. Op lengte gesneden, gaatje in het dashbord iets verder uitgeboord en stuurtje kon bevestigd worden.
Daarna waren er nog 2 zaken die moesten aangepast worden. De C2 heeft nog een elektronicabox midden onder het dashbord. Deze was niet voorzien in de kit dus maar even gemaakt en met enkele kabeltjes aangesloten. En ten tweede, het schermpje van de tripmaster. Tim had een mooi voorbeeld gepost dus daar moest ik iets mee doen. Het enige probleem was het moeilijke dryfitten. Het dashbord zit vast aan de body, de rolkooi zit nog altijd niet vast dus dat was een prutswerk iedere keer maar het is uiteindelijk gelukt.
Toen werd het tijd voor de versnellingspook.
Renaissance leverd hiervoor een armtierig stukje resin
Dus maar weer gaan zoeken naar onderdelen. Na een tijdje had ik devolgende 4 onderdelen voor me liggen : een stukje van een oude rolkooi in de juiste dikte, een dunne naald en 2 onderdelen uit het mish mash doosje.
Schroefje door buisje gedraaid