En ondertussen nog wat verder gewerkt aan deze. Bij het zoeken naar nog meer referentiefoto`s kwam ik erachter dat de meeste C2`s grotendeels overeenkwamen kwa interieur maar dat er toch kleine verschillen waren. Zo verschillen de voetbakken en kwam ik foto`s tegen waar er traanplaat lag. Ik weet niet hoe het in de wagen van Loix uitzag, ik heb er zelf geen foto`s van en werk met wat ik op het forum tegenkom, maar zoals Gert al aangaf was het idd maar kaal aan de co zijn voeten.
Omdat het wel leuk oogt heb ik daarom een stukje traanplaat toegevoegd. Ook is de versnellingspook geplaatst en voorzien van enkele kabeltjes.
Daarna ben ik me eens gaan bezighouden met het reservewiel.
Renaissance had PE meegeleverd om het te bevestigen dus dat was een zorg minder. De velg werd na het spuiten voorzien van een ventieltje en de nodige decals. Daarna werden zoals de andere velgen geweatherd met smoke en de setjes van tamiya.
Om de riemen vast te maken in de body heb ik gebruik gemaakt van rivetten van MFH die ik nog in huis had. Moet zeggen, die passen perfect voor dit werkje.
Totaalplaatje