View Single Post
Old 17-05-2009, 11:54
Patsche's Avatar
Patsche Patsche is offline
De Paddock Rookie

Ik probeer ook al een hele tijd en er komt niets van de race of de timing van de historic het is triestige site en we leven toch in 2009 en toch niet in de jarige zeventig hé.Het is niet te geloven dat het weer in België is dat zo iets kan,want ik heb gisteren geweest en ik heb er nog geen uur in Zolder geweest en er was nu niets te zien hé.Ja vandaag was er vanalles te doen maar voor de mensen die vandaag niet kunnen gaan is dat wel triestige want je moet wel 15euro betalen en dan nog voor een weekend ticket je kun de ook een gratis ticket downloaden maar als alles de zondag te doen is dan hadden ze toch beter gedaan zoals met de eerst koers in Zolder zaterdag 5euro en de zondag 10euro.Wat ik ook spijtig vinden was dat de BRAVO geen traning hadden want dan was er nog iets te zien nu was alleen de startengrid van de BTCSserie en een koers van de Funcup en dat was het voor de zaterdag en dan maar klagen dat er minder volk naar de omloop komt.Ik had een VIP uitnodiging gewonnen van Seat maar dat was ook beneden alle verwachtingen zene,je komt daar dan aan en er was niets te zien van die stand want ik zeg het nog je zag goed dat je vandaag moest gaan maar dat ging niet en dan probeer je te volgen op RIS-timing en die ga niet en voor de rest zoveel show en reclame.
Reply With Quote