Quote:
Originally Posted by HHugo
Anyway, tussendoor is er ook het een en ander dat wel goed gaat.
De neuskegel werd binnenin volledig van carbon voorzien, tot in het puntje.

|
Ik meen dat er eens een meeting was, nog niet zo lang gelden, waar ik iemand hoorde zeggen: "Ik ben de enige normale van deze bende."
Right, maar toen je dit gedaan hebt, ben je dat wellicht even uit het oog verloren...
Quote:
Originally Posted by HHugo
Verder ben ik begonnen met de bodemplaat. Die wordt bijna volledig in carbondecal gezet, behalve de voorkant onderaan. Die heb ik met een houtstructuur geschilderd. Hiervan heb ik in elk stadium een foto genomen:
|
De houtstructuur ziet er overtuigend uit, maar bij het bekijken van de foto's zat ik me het volgende af te vragen: "Hadden de F1's begin jaren '90 al een houten bodem? En indien ja, dan was het toch een gewone plank en niet de volledige onderkant?" Ik meende dat de F1's pas enkele jaren later de houten plank kregen, maar ik kan me vergissen. Zal eens in mijn archieven moeten duiken deze avond om eens te checken.
Erg jammer van de tegenslagen natuurlijk, maar... in ieder model zit er een les. Een aantal dingen zijn volgens mij te wijten aan "een te late planning", of anders gezegd, dingen willen toevoegen op het moment dat je al wat te ver ben gevorderd in de bouw. De templates die je gemaakt had, had je wellicht eerder kunnen maken, waardoor dat je de lak niet beschadigde, enz. Een goeie planning op voorhand is het halve werk.

Dat gezegd zijnde, respect voor de vol gehouden inspanning en verbetenheid waarmee je verder doet.
Geweldig resultaat!!!