Quote:
Originally Posted by gwyllion
Ik kan mij trouwens inbeelden dat Seat volgend jaar ook met WTCC stopt als BMW ook stopt. Vooral met al het gedoe rond gewicht, uitzondering op reglement, enz. Ze zijn goed op weg om eindelijk eens kampioen te worden en dan kunnen ze in schoonheid stoppen.
|
Al dat gedoe m.b.t. gewicht en zo, maar wie is daar de grote veroorzaker van? Volgens mij is dat SEAT zelf. Overigens zie ik SEAT ook wel stoppen met het WTCC binnen nu en een paar jaar. Echt geweldig gaat het nog steeds niet (maar 2 miljoen winst) en als de huidige SEAT Leon aan vervanging is zie ik ze stoppen.
Quote:
Originally Posted by smiley
misschien als TD de steun van honda krijgt, of er een officieel bmw teał komt... ochja, hij zal zijn plan wel trekken he, ervaring genoeg 
|
Als, als. Ondanks de goede resultaten van TD in de afgelopen jaren heeft Honda nog steeds geen steun gegeven dus dat zie ik volgend jaar ook niet gebeuren.
Daarnaast verwacht ik dat Thompson ook geen stoeltje heeft voor volgend seizoen. Thompson of Plato? Dan zou ik kiezen voor de eerste.
Overigens weet ik niet of Plato "groot" genoeg is in Engeland zodat hij sponsors aan kan trekken voor het financieren van een seizoen BTCC. Hij heeft nog een 2 jarig contract met SEAT UK. Normaal gesproken zal SEAT hem gewoon nog 2 jaar moeten betalen dus waarom geen prive inschrijving van Northern South met 1 of 2 SEAT's en met o.a. Plato, betaald door SEAT UK, achter het stuur?